|
|
|
hennie1963
Eitje
| vleugels korten |
|
|
hoy mijn naam is hennie ,woon in vaassen heb sinds ander halve week een grijse roodstaart ,nu is mijn vraag wie kan er voor mijn als het nodig is japie zijn veren in korten zo dat hij in de omgeving van zijn kooi blijf .
groeten hennie |
Donderdag 9 December 2010 10:41 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
kan je niet bij de kweker of winkel waar jij je grijsje vandaan hebt niet vragen of ze het voor je kunnen doen? vaak doen zij dat ook en als je goed kijkt kan je het daarna zelf makkelijk doen.  |
Donderdag 9 December 2010 10:56 am |
|
|
hennie1963
Eitje
ik heb hem niet via een winkel gekocht hij komt zo bij mensen vandaan,hij is nu al goed 5 1/2 jaar oud ,maar probeer wel te achter halen hoe deze mensen dat deden ,ben nu wel druk met hem bezig kan hem nu wel aaien als hij in de kooi zit ,maar als hij op de kooi zit ,hap die nog wel naart mij maar ,na ander halve week kan ik al aardig wat met hem ,dus doorgaan hahahhaha.,maar dank je wel voor je antwoord op mijn vraag |
Donderdag 9 December 2010 11:13 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
heb geduld, alles komt als je er maar de tijd voor neemt. ik woon te ver weg om het wieken voor jou te doen. wellicht dat er iemand van het forum dichterbij woont, en anders een dierenarst vragen om het te laten doen. let wel op dat het aan beide kanten gebeurt. 1 vleugel is niet genoeg. |
Donderdag 9 December 2010 11:23 am |
|
|
hennie1963
Eitje
hoy ja wacht het wel even af ja ,hoop dat ik iemand vin hier in de omgeving van vaassen ,die het voor mij wil doen .wens je een goede dag verder .en ja ik heb geduld hahhahaa.
groeten hennie |
Donderdag 9 December 2010 11:34 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

hmm, ik denk dat je het beste eerst je lieverd leert dat je te vertrouwen bent en dat je zonder probleem met je hand in de kooi kan. Dit doe je door hem eigenlijk om te kopen met lekkers, eerst door de tralies door en dan pas met je hand iets aanbieden in de kooi. Dit kan langere tijd duren maar eerst moet er vertrouwen worden opgebouwd. |
Dinsdag 14 December 2010 9:13 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:45 am
|
|
|
|
|
|