|
|
|
rouffio
Beginnende vlieger
| aankijken |
|
|
Hoi
Onze Baco kan uren lang (lichtelijk overdreven) naar je zitten staren
afwisselend van 2 ogen, dan weer 1 oog, dan weer 2.
hij beweegt niet blijft me alleen strak aankijken en volgen.
dit is niet soms, dit is dagelijks.
note: vind dit niet eng ofzo, kan het wel waarderen van hem...
was benieuwd wat voor psychologische-theorie erachter zit:) |
Zondag 28 Februari 2010 7:48 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Apart zeg - knippert hij daar helemaal niet bij?
Hij vind je in ieder geval interessant om naar te kijken
Ben benieuwd wie hier een antwoord op heeft |
Zondag 28 Februari 2010 7:55 pm |
|
|
rouffio
Beginnende vlieger
nee....niet knipperen, ook niet switchen (grote/kleine iris)
helemaal niks...
ben ook erg benieuwd inderdaad |
Zondag 28 Februari 2010 8:18 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Hoe zit hij er verder bij, hoe is zijn lichaamstaal? Is hij ontspannen, op een pootje, veertjes los? Of zit hij de hele tijd strak, veren plat, jou in de gaten houden? De Grijsjes hier houden ons ook veel de gaten, op zo'n manier van... kijken of jij kijkt controleren of het publiek er nog bij is  |
Zondag 28 Februari 2010 10:15 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Joris doet dit ook alleen dan met bewegen. Die is gewoon te nieuwsgierig en wil alles zien wat mammie doet!
Komt het over alsof hij geinteresseerd is in wat je doet? Of is het meer vanuit een spanning het in de gaten willen houden? |
Maandag 1 Maart 2010 10:46 am |
|
|
rouffio
Beginnende vlieger
|
|
|
sorry voor de late reaktie..
Baco zit heel ontspannen bij me, zit graag dicht bij mij en wil volgens mij precies in de gaten houden wat ik doe. zelf als ik laptop op schoot neem
probeerd hij zo op zijn kooi of in zijn boom te gaan zitten dat hij mee kan kijken wat ik aan het doen ben...het is absoluut geen dreigende houding.
Wel is het zo, dat Baco beetje onbetrouwbaar is, de ene keer is hij heel lief voor me maar een andere keer bijt hij me vol im mijn vinger of hand,
ik vermoed dat hij dit afkijkt van Lorre onze amazone, Lorre doet niks anders als bijten maar dan speels en zonder kracht, doet ook geen pijn ofzo..ik denk dat hij hetzelfde wil doen maar hij kent zijn eigen krachten niet, laatste keer was tot op het bot.
Ik reageer hier heel rustig op, maar dan heb ik wel weer ff tijd nodig om weer moed te verzamelen zeg maar.
Als ik thuis kom is Baco mega enthousiast, staat te dansen en te doen
maar kom ik tedichtbij dan hapt ie naar me.
Naar mijn vriendin doet hij dit gelukkig niet, ik laat me niet klein krijgen door hem, maar hij merkt het wel als hij te hard heeft gebeten, want dan wordt hij toch op een manier genegeerd
gr |
Zondag 25 April 2010 8:22 pm |
|
|
|
|
rouffio
Beginnende vlieger
|
|
|
quote:
Originally posted by rouffio
sorry voor de late reaktie..
Baco zit heel ontspannen bij me, zit graag dicht bij mij en wil volgens mij precies in de gaten houden wat ik doe. zelf als ik laptop op schoot neem
probeerd hij zo op zijn kooi of in zijn boom te gaan zitten dat hij mee kan kijken wat ik aan het doen ben...het is absoluut geen dreigende houding.
Wel is het zo, dat Baco beetje onbetrouwbaar is, de ene keer is hij heel lief voor me maar een andere keer bijt hij me vol im mijn vinger of hand,
ik vermoed dat hij dit afkijkt van Lorre onze amazone, Lorre doet niks anders als bijten maar dan speels en zonder kracht, doet ook geen pijn ofzo..ik denk dat hij hetzelfde wil doen maar hij kent zijn eigen krachten niet, laatste keer was tot op het bot.
Ik reageer hier heel rustig op, maar dan heb ik wel weer ff tijd nodig om weer moed te verzamelen zeg maar.
Als ik thuis kom is Baco mega enthousiast, staat te dansen en te doen
maar kom ik tedichtbij dan hapt ie naar me. (niet altijd hoor....soms denk ik dat hij meer verwacht van me als het ware, maar door het bijten ben ik toch voorzichtig)
Naar mijn vriendin doet hij dit gelukkig niet, ik laat me niet klein krijgen door hem, maar hij merkt het wel als hij te hard heeft gebeten, want dan wordt hij toch op een manier genegeerd
gr
|
Zondag 25 April 2010 8:24 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 4:32 pm
|
|
|
|