verbranden van pootjes?? is dat bij alle albino's zo? en ook lutino's?
Vrijdag 12 Augustus 2005 2:31 pm
esje Beginnende vlieger
zouden er in het wild ook geen albino's geboren worden? want dan zouden die daar toch ook last van moeten hebben. en er zijn toch ook andere diersoorten waarbij albino's bestaan?
ik dacht alleen dat albino's onvruchtbaar zijn.
Voor zover ik weet bestaan er onder alle diersoorten albinos, maar in de natuur zijn ze een makkelijke prooi Dus leven ze bijna nooit erg lang. Dat albinos onvruchtbaar zijn is volgens mij niet waar hoor....of t zou bij roodstaarten zo moeten zijn
Vrijdag 12 Augustus 2005 2:52 pm
esje Beginnende vlieger
Albino dieren leven niet zo lang. Ik schreef al over Mulali, de kangoeroe die heel snel verbrandde. Dat is niet alleen bij Mulali, alle albino’s verbranden snel. Als je vaak verbrandt kan je huidkanker krijgen. Dat is ook de doodsoorzaak van Sneeuwvlokje (de gorilla). Albino’s hebben ook vaak rode ogen, ze kunnen daardoor ook minder goed zien. Daar komt ook nog bij dat albino dieren heel erg opvallen dus moeilijker aan eten komen.
Albinisme kan je niet verhelpen maar je kan wel het DNA laten testen om te kijken of je kind ook albinisme krijgt.
je hebt gelijk albino's zullen dus wel vruchtbaar zijn.
en dus ook dieren kunnen verbranden.
groetjes
esther
Vrijdag 12 Augustus 2005 3:08 pm
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by Ziya-Cilek
verbranden van pootjes?? is dat bij alle albino's zo? en ook lutino's?
Dat weet ik niet zeker, maar ik heb zo'n idee.. Mensen met minder pigment verbranden ook sneller.. Toch?
Zaterdag 13 Augustus 2005 11:50 am
esje Beginnende vlieger
ja stond in dat stukje wat ik van internet haalde in ieder geval wel. daarin staat dat albinodieren ook sneller verbranden.
groetjes
esther
Zaterdag 13 Augustus 2005 3:23 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 12 Mei 2008 12:51 pm