kan ik meschien niet beter een bont boerke of mechien desnoots een geelvoorhoofdamazone die ermee kan spelen ofzo zou jef dan gelukkig zijn? want ik begin zo een beetje wanhopig te worden aangezien ik schrik heb dat jef zich kaal plukt of meschien zelfs sterft van verdriet als hij alleen thuis is?
Plukt ie zich al dan>???
Kijk apart in een kooi,en voor buiten de kooi is het dan ff afwachten,kan het voor elkaar al gezelschap zijn,dus maakt het op zich niet uit welk gaaitje het wordt.
hij plukt zich gelukkig niet want hij verveeld zich niet en hij is ook gestrest.
merci voor die raad nu maak ik me al wat minder zorgen. nu nog kijken waar ik twee kooien in de buurt van elkaar kan zetten (ik denk op mijn kamer)
quote:Originally posted by Ziya
Ja vandaar die 16693 berichten
Maandag 20 Augustus 2007 10:32 am
Sue Moderator
Re: alleen zitten?
Hoi Stephen, welkom hier! Je hebt al een aga.. Ik sluit me aan bij Danny: Je aga'tje zou al voldoende gezelschap kunnen zijn voor een grijsje. Je moet het grijsje dan wel voldoende aandacht geven als je thuis bent. (Neem ze maar mee onder de douche, zet ze erbij als je groenten schoon maakt etc.. Zo maak je van ieder beetje tijd quality time!)