|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
| alleen zitten? |
|
|
hallo ik ben zeer geïntereseerd in kongo grijze roodstaarten en ik zou willen weten aangezien ik vaak tussen 7 uur 's ochtends en 4 uur in de namiddag weg ben en dus zou ik willen weten of ik een grijze roodstaart zou kunnen nemen of die zo alleen zou kunnen zitten of dat ik niet beter twee grijze roodstaarten zou kunnen nemen en hoe ik alles zou doen met tam maken en zo ofdat ik niet beter op een latere leeftijd een andere zou nemen. of zou ik nu beter er maar een nemen met wat speeltjes in zijn kooi.  |
Donderdag 16 Augustus 2007 7:30 pm |
|
|
esjo
Moderator

Hoi, allereerst welkom hier!
Ja, als hij elke dag van 7 tot 4 alleen zit, vindt ik best wel lang. Je zou dan wanneer je thuis bent hem echt wel overal bij moeten betrekken en niet 's avonds weer op stap gaan zeg maar.
Wanneer je er twee hebt hebben ze (al zitten ze niet bij elkaar in de kooi) toch wat gezelschap aan elkaar.
Je zou i.p.v. een jong ook op zoek kunnen gaan naar herplaatsers die al tam zijn.
Succes met je beslissing  |
Donderdag 16 Augustus 2007 9:31 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hey Stephen.
Wat wil je nog allemaal erbij??
Grijsje en nog een aga??
Als je je aga,is 1 grijsje erbij nemen,mss. al voeldoende.
Ben benieuwd,wat je keuze(s) gaan worden. |
Donderdag 16 Augustus 2007 11:50 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
| kweenie |
|
|
ja gewoon omdat die interesant zijn en omdat ik van dieren hou maar ik zou beter nog effe wachten voorda ik een grijze roodstaart neem |
Vrijdag 17 Augustus 2007 9:52 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
alle gaaitjes zijn interessant
succes met je keuze! |
Vrijdag 17 Augustus 2007 1:58 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Tja,het zal er ook een beetje aan liggen,wat je er precies mee wil. |
Vrijdag 17 Augustus 2007 3:51 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
nog effe een vraagje zou er een grijze (jongske) in de kooi kunnen met een andere gaai met name eigenlijk een aga roseicollis of heb je daar een andere kooi voor nodig? |
Zondag 19 Augustus 2007 3:04 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Dat zal denk ik niet werken,eeen grijsje en een aga in 1 kooi.
Ik zou dan echt voor 2 kooien gaan. |
Zondag 19 Augustus 2007 3:34 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ja zou er dan iets anders zijn wat ik bij mene jef kan zetten want ik weet niet waar ik dit anders moet zetten maar ik wil geen andere dwergpapegaai erbij zettenen liefst wegen wegen hetzijn ik nog maar vijftien ben hetliefst een papegaai onder de 700 euro |
Zondag 19 Augustus 2007 3:41 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Bij een aga wordt het echt lastig,hoor. |
Zondag 19 Augustus 2007 3:42 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ik denk dat het een grijze gaat worden maar kunnen die goed overweg met een aga wantdie zijn zo eigenlijk dubbel zo groot of groter of is dat zo dat als je ze van jonge leeftijd hebt zoals een hond en een kat? |
Zondag 19 Augustus 2007 3:55 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Tja,mss. dat ze zich buiten de kooi dulden,maar ik zou er niet vanuit gaan. |
Zondag 19 Augustus 2007 4:01 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
oei en dat was juist de bedoeling dat ze elkaar gezeldschap hielden en dan zou ik ze dus niet samen uit kunnen halen? zou ik dan niet beter een ander ras kunnen nemen die elkaar wel dulden zoals die bij u thuis of hebt ge meschien een tip zodat ik wel een grijze zou kunnen nemen die kunnen bezich zijn met een aga en een aga met hen? |
Zondag 19 Augustus 2007 4:14 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Nou,ik heb hier thuis bijv. ook twee speelbomen,omdat het elkaar niet allemaal mag.
Het is eigenlijk een kwestie van uit proberen,maar je moet er altijd rekening meehouden,dat het niet gaat,en dan zal je van te voren al goed moeten na gaan,hoe je het gaat oplossen. |
Zondag 19 Augustus 2007 4:20 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ik denk hierover aangezien de jef een aanhankelijk vogeltje is en als ik naar school ging hij gewoon in zen eentje kon amuseren mits er genoeg speeltjes in zijn kooi hingen. maar ik heb al gezien dat hij triestig gaat zijn in zen eentje dus zoek ik een maatje maar ik denk dat ik het ga proberen maar ze moeten gewoon braaf zijn tegen elkaar uit de kooi en meschien wat met elkaar spelen als er dat in zit
PS. merci da ge zo antwoord blijft geven want voor u lijken ze waarschijnlijk wel domme vragen |
Zondag 19 Augustus 2007 4:36 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:51 am
|
|
|
|
|