Aviator Tuigje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
SolShow
Net uit het ei

Aviator Tuigje  Reageer met quote  

Hello !
Mijn grijsje is nu zon 7 maanden en toen ze nog een "baby" was had ik veel met het tuigje geoefend toen ze moeilijk ging doen ben ik ermee gestopt en heb ik er gekortwiekt(stom natuurlijk) Nou wil ik de draad weer op pakken zodat zei wanneer der vleugels terug gegroeid zijn er wel aan gewend is (hoop ik) Nou was ik benieuwd of jullie ervaringen ermee hebben want ik heb het idee dat grijsjes wat paniekeriger zijn hiermee.. Alle verhalen zijn welkom Hulde!
Groetjes Sharon

Ps: Aviator tuigje krijg ik wel om bij der, Zodra ze hem om heeft blijft ze erin bijten en met der voet er tussen proberen te komen en ik kan der der gang laten gaan maar ze stopt niet vandaar ervaringen met een grijsje gevraagd.. Hypocriet Afleiden met lekkers en zo hielp tot nu toe nog niet..
Bericht Zondag 17 Oktober 2010 2:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Joske1
Net uit het ei

Reageer met quote  

BEste,

Ik had het aviator tuigje eerder dan Rocky zelf.
Rocky heeft het elk weekend om omdat wij bijna elke zondag op stap gaan met hem, naar het bos, fietstochtjes, op terasjes, naar familie.

Wij doen het hem gewoon om, hij strubbelt een beetje maar eigenlijk gaat het vrij vlot, ik mag ook alles met hem doen dusja.

Hij heeft het soms uren aan en als hij echt zomaar op zijn tak zit buiten bv. met dat ding aan prutst hij er ook aan, maar eens je gaat wandelen fietsen of op stap gaat begint hij andere dingen te zien en vergeet hij dat ding al snel.

Blijven proberen zou ik zeggen
Bericht Donderdag 21 Oktober 2010 6:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:52 am
  Berichten van afgelopen: