Dat is niet dom hoor! Je kunt iets geven wat je grijsje erg lekker vindt, maar wat hij niet iedere dag krijgt. Mijn grijze krijgt als beloning macadamianoot of een cocosblokje. En natuurlijk een aai over zijn bolletje! Joe krijgt verder nooit macadamia's, daarom werkt hij er extra hard voor.
Donderdag 8 Mei 2008 9:19 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: beloning
Je bedoelt als beloning bij het trainen? Probeer kleine stukjes van iets wat hij erg lekker vindt te geven. (Zodat hij het snel kan opeten)
Vaak worden zonnepitjes (al dan niet gebroken) of stukjes noot erg gewaardeerd.
Je kunt ze op veel sites bestellen of bij een papegaaienspeciaalzaak kopen. Wij hebben de refill van macadamia's (die gaan hard joh!) bij Dieca in Gorinchem gehaald, maar de eerste keer hebben we ze van
www.parrotparadise.eu
gehaald.
Ik geeft Leia ook altijd hele kleine stukjes macadamia, maar dan ook echt kleine stukjes. Macadamia's bestel ik altijd op papegaaienshop.nl.
En Sue heeft geweldig geregeld dat je via fluffies korting kunt krijgen http://www.fluffies.org/nl/voe.....t5548.html
Donderdag 8 Mei 2008 4:01 pm
Fluffy Sue Site Admin
Je kan ook naar een notenbar gaan voor de macadamia's (C'est bon heeft ze vaak ongebrand liggen) en wellicht hebben zij ook de cocosblokjes!
Wat leuk dat ie de pijnboompitjes lekker vindt. Nu kan je van hieruit op zoek van wat hij nog lekker vind. Er zullen vast nog wel dingen in de smaak vallen.
Zaterdag 21 Juni 2008 8:54 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Woensdag 23 Juli 2008 4:43 am