hoi (hier ben ik weer met mijn gezaag) maar ik was aan het zoeken naar een geschikte en ruime volieré voor als er een nieuwe bewoner komt en ik zag dat dat allemaal zeer zeer veel kost (allé dan degene die ruim genoeg waren voor een grijsje) en dus dacht ik aan zelf een volieré te bouwen (met veel hulp van mijn pa ) maar toen ik het aan mijn vzader vroeg zij hij een volieré te maken met zo van die hele kleine gaatjes en toen ik hem vroeg een volieré te maken met grotere gaatjes (van ongeveer 2cm x 2cm) zei hij dat het mischien dan goedkoper was er een te kopen (een nieuwe volieré) heeft er iemand mischien al eens een eigen volieré gemaakt en hoeveel kost zoiets ongeveer
groetjes jefke en stephen
Zaterdag 8 September 2007 11:35 am
Sue Moderator
Re: binnenvoliére
Hoi Jefke.. Is het geen idee om een tweedehands voliere aan te schaffen? Die zijn minder duur.
tja dar dacht ik ook an maar ik moet er een hebben van de geschikte maat want ik heb plaats nodig voor de kooi van jefke, de nieuwe en een speelboom (dat moet allemaal in mijn kamer hé)
sory als ik schrijffouten mak maar jef zit op min hand t slapen.
misschien kan je op mp eens kijken naar een tweedehandse en die dan heel goed ontsmetten en schoonmaken...
je hebt als je op google voillierebouw intikt ook heel veel hits van voilliere bouwers en spullen die je nodig hebt om er zelf een te maken zelfs hele kant en klaar paketten zijn er te koop
Zaterdag 8 September 2007 5:43 pm
maurice3088 Fladderaar
Hoi ik kan je een link doorsturen waar je alle materiaal kunt bestellen zoals los als complete panelen.
Een gewoon paneel kost dacht ik 32 euro en met deur 46 met voederplateau 69.
Dus je kan het zo duur maken als je wilt
Je kan daar ook panelen krijgen op maat maar deze zijn natuurlijk wel weer duurder.
wel bedankt maar nu zit ik weer bij het begin
kwas bezig een deal te maken met *CENSUUR* (khad al mailtje gestuurd en zo) maar nu lees ik al die slechte verhalen van die winkel en zou ik voor geen geld van de wereld daar een gaai kopen .
dus weet er iemand dan een goede kweker in mijn buurt?(maasmechelen, belgisch limburg) merci voor de raad.
Woensdag 12 September 2007 1:32 pm
maurice3088 Fladderaar
Hoi
ja die weet ik wel maar waarnaar ben je opzoek?
We wonen aan de andere kant van de maas dus is wel heel erg in de buurt
Groetjes Maurice
Woensdag 12 September 2007 6:35 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:56 am