broodje aap of waar

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

bij ons kunnen ze de tv goed zien. overdag is de radio altijd aan en in de nacht is het gewoon donker. geen doek of zo. nog nooit gedaan en ik merk niet dat ze er hinder van hebben of zo. vaak zorgt onwetendheid bij mensen voor de meest rare dingen. hete pepers zijn goed omdat er veel vitamine a in zit. dus gezond voor de vogel. ze proeven het scherpe niet omdat zij die papillen op de tong missen. maar veel gaaien zijn er gek op.
een sneetje in de tong is onzin. doe je ook niet bij kinderen die spraakproblemen hebben toch?
maar ik vind het heel goed dat je dit soort dingen hier vraagt en zet. we kunnen er allemaal van leren.
Bericht Woensdag 25 Februari 2009 4:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Windkracht13: Leuk he als ze echt tv kijken. Veertje Wie weet komt erbij jou ook een teletubbies dvd. (Vindt Zazu hartstikke leuk... Laughing )
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 7:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier denk ik dat er protest zou komen mocht ik Jos van de TV weghalen Shocked . Als paps op de sofa gaat zitten gaat Jos bij hem zitten, op zijn drinkbak, nu en dan gaat paps dan kopje krabben en Jos zit ondertussen ook TV te kijken. Niet de hele tijd hoor maar daar kan hij wel ff zitten, ondertussen een pellet of zaadje meepikken en hup, terug TV kijken, echt mooi.

Hier geen doek over de kooi, dat is pure stress, paniek en agressie. Rust en ontspanning dus niet. Jos slaapt perfect zoals het is en zou het niet veranderen. Fluf, die slaapt altijd als het moet, hahahahhaa.
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 7:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik sluit me bij de rest aan. Alleen moet je ze niet zo naast de tv zetten dat t lijkt alsof je hun steeds bestudeert als je tv kijkt. Dat kan nml wel voor problemen zorgen. Wink
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 5:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Beide onzin.

2 vogels 40+ en hebben beide in de woonkamer gestaan met de tv in zicht. ook nu kunnen ze "tv kijken". En ik heb 2 amazones zitten die echt niet veel schreeuwen Een half uur op de hele dag is veel zeg maar.

Jojo slaapt zelfs met licht aan.

Sinds wij Jojo hebben nu 16 jaar heeft hij nooit onder een doek geslapen.
En de afgelopen 9 jaar al niet meer in een kooi

Nu slapen ze in een aparte kamer en aan hun gedrag kan ik echt wel merken of ze goed geslapen hebben of niet. Geloof me een chaggie amazone wil jij niet mee maken.

Wel is het zo dat een papegaai 10-12 uur slaap nodig heeft. sommige slapen slecht als de mensen nog in de kamer aanwezig zijn. Vandaar dat er een dfoek over de kooi heen gaat
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 8:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:01 am
  Berichten van afgelopen: