|
|
|
e-man
Eitje
| Caesar II |
|
|
Donderdag s het dan zover, Caesar verhuist van zijn kweker naar zijn kooi bij mij thuis. Een paar maanden geleden was ik hier ook al, omdat het jong toen net geboren was en ik wat vragen had. Dit eerste jong is overleden, vandaar dat het wat langer duurde voor ik daadwerkelijk mijn grijze roodstaart in huis heb. De kweker is praktisch mijn buurman en een hele geschikte kerel, dus met vragen ofzo kan ik hem zo bellen. ook hier is heel veel te vinden gelukkig.. Ik ben van plan om maandelijks wat foto's te posten zodat jullie zijn ontwikkeling ook in de gaten kunnen houden.
Dit topic zal ik ook wel gebruiken om dingen te posten.. In ieder geval: Ik kan niet wachtne haha |
Dinsdag 1 Februari 2011 1:09 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
oh wat spannend en wat gaat de tijd dan langzaam he als je op iets moet wachten waar je zo naar uitkijkt.
in elk geval alvast heel veel plezier met je kleine baby. |
Dinsdag 1 Februari 2011 1:42 pm |
|
|
|
|
Assie
Vlieger
we willen wel veel foto's zien he
heel veel plezier  |
Dinsdag 1 Februari 2011 8:38 pm |
|
|
e-man
Eitje
Heb al een fotoalbum gemaakt met een paar foto's van een weekje terug, Check mn fotoalbums  |
Dinsdag 1 Februari 2011 11:06 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
 |
Woensdag 2 Februari 2011 7:36 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Gefeliciteerd! wat een lekker beessie!
Heel veel plezier vandaag met de vehuizing van caesar. Gewoon vragen als je wat wilt weten....  |
Donderdag 3 Februari 2011 1:22 pm |
|
|
e-man
Eitje
Caesar is verhuisd, wat is het geweldig, in het begin heeft hij de hele kooi geinspecteerd, en heeft ie zijn voerbak gevonden. Dit was om een uur of half 8. Nu, half elf zit hij al zeker 1,5 uur vrijwel onbewegelijk op zijn zitstok boven in de kooi. We;l maakt hij geluid en houd hij mij zeer scherp in de gaten. Af en toe knijpt hij zijn oogjes dicht maar (durft niet echt te slapen lijkt wel. Als ik hem naar beneden help klimt hij met dezelfde vaart weer omhoog. Is dit normaaal of is hij een beetje bang voor zijn nieuwe omgeving??
Verder gaat alles goed, hij heecft al even op mijn hand gezeten, op het moment staan alle deuren open en ligt er beneden een lekker stukje appel voor hem. Ik houd jullie op de hoogte |
Donderdag 3 Februari 2011 11:12 pm |
|
|
|
|
e-man
Eitje
Er is geen edit button, dus dan nog maar een post, sorry voor de dubbele. Het waren zorgen om niets. Ceasar knarste wat met zijn snavel en is nu (bijna) aan het slapen. Deze eerste dagen worden voor ons allebei wennen, maar ik vind het prachtig  |
Donderdag 3 Februari 2011 11:51 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
geef hem even de tijd om aan je te wennen. alles is nieuw en een beetje eng. je zal zien dat hij over een week helemaal anders is.
heel veel plezier met je kleine schat. dit is het wachten waard geweest  |
Vrijdag 4 Februari 2011 7:12 am |
|
|
e-man
Eitje
Vandaag komt hetr leven erin. Ik kwam thuis van mijn werk en de zaden lagen aan de andere kant van de kamer samen met afgekloven stukjes appel haha. hij is echt op de onektoer en klom zelfs zn kooitje al uit en liep vrijwillig over op mijn knie ik zal vanavond ofzo even een filmpje maken |
Vrijdag 4 Februari 2011 5:19 pm |
|
|
|
|
e-man
Eitje
Met Caesar gaat het enorm goed, hij wil steeds vaker eventjes uit zijn kooi en wordt steeds avonturrlijker. Als hij eruit is geweest kan hij daarna zo een paar uur soezen/slapem van de inspanning. Hij slaapt niet altijd op 1 poot, maar ikheb niet het idee dat hij verder iets heeft. Hij is pas 16 weken, dus misschien moet hij dat ook nog een beetje leren? |
Donderdag 10 Februari 2011 2:38 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
alles op zijn tijd. bedenk wel dat je nog een babietje thuis hebt. hij zal alles willen ontdekken, proeven etc. ook het slapen op 1 pootje komt vanzelf. hoewil ik bij die van mij zie dat ze vaak gewoon op twee pootjes slaapt hoor en die van mij is toch al een jaar of 5 |
Donderdag 10 Februari 2011 3:19 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:01 am
|
|
|
|
|
|