|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Oh, fijn zeg. Dat is goed nieuws. |
Zondag 10 Juni 2007 9:29 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
He? Denk je dat het door de Dieca pellets is gekomen?
Wat fijn dat 'ie de veertjes die doorkomen laat zitten! Hopen dat het zo blijft..
Mag ik vragen wat voor medicijnen het zijn? Is het iets chemisch? Of meer iets natuurlijks? |
Zondag 10 Juni 2007 5:10 pm |
|
|
|
|
digifiel
Fladderaar
|
|
|
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
He? Denk je dat het door de Dieca pellets is gekomen?
Wat fijn dat 'ie de veertjes die doorkomen laat zitten! Hopen dat het zo blijft..
Mag ik vragen wat voor medicijnen het zijn? Is het iets chemisch? Of meer iets natuurlijks?
Of het echt door de pellets van dieca komt is lastig te zeggen, het vreemde is wel dat we nu we 2 weken op harrisons zit en hij zo goed als niet meer plukt.
Heb hem ehhh haar wel betrapt van het weekend op het afbijten van beschadigde veren, maar echt rafelen en pluistrekken hebben we niet gezien.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de dieca pellets gelijk slecht zijn,
Kan natuurlijk ook zijn dat ons vogeltje een allergie heeft voor 1 van de bestandsdelen of iets dergelijks.
Het medicijn is prozac wat is aangelengd met emulsie.
Maar vooralsnog slaan de brokjes heel goed aan en zijn we begonnen met
het geven van het medicijn.
Er zijn op haar ruggetje al weer redelijk wat veerpennen doorgekomen,
en ze heeft ze al langer laten zitten dan hiervoor. Maargoed niet
gelijk te positief worden natuurlijk  |
Maandag 11 Juni 2007 8:48 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hmmm het kan misschien toeval zijn? Vond hij de dieca pellets minder lekker?
Hoop dat dat afbijten ook snel over gaat.. Het is toch vaak moeilijk om dit gedrag te doorbreken.. Probeer er maar geen aandacht aan te geven.
Jeetje, heb je verdunde Prozac meegekregen? Da's behoorlijk heftig spul. Je bent naar Bastiaanse geweest he? Is er niet iets wat minder heftig is?
Heb ook medicijnen voor Zazu gekregen destijds en dat was geen succes.
(Dat wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo zal zijn! Ben natuurlijk geen arts..)
Heeft hij je trouwens ook ingelicht over de eventuele bijwerkingen, zodat je dat ook in de gaten zou kunnen houden? |
Maandag 11 Juni 2007 10:36 am |
|
|
|
|
digifiel
Fladderaar
|
|
|
quote:
Hmmm het kan misschien toeval zijn? Vond hij de dieca pellets minder lekker?
Hoop dat dat afbijten ook snel over gaat.. Het is toch vaak moeilijk om dit gedrag te doorbreken.. Probeer er maar geen aandacht aan te geven.
Jeetje, heb je verdunde Prozac meegekregen? Da's behoorlijk heftig spul. Je bent naar Bastiaanse geweest he? Is er niet iets wat minder heftig is?
Heb ook medicijnen voor Zazu gekregen destijds en dat was geen succes.
(Dat wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo zal zijn! Ben natuurlijk geen arts..)
Heeft hij je trouwens ook ingelicht over de eventuele bijwerkingen, zodat je dat ook in de gaten zou kunnen houden?
Ben niet meer bij bastiaanse geweest, hij wist niet meer wat we moesten proberen dus zijn we in waalwijk geweest.
Vooralsnog zien wij alleen maar vooruitgang, de dieca pellets vondt ze lekkerder dan de ecobird dus dat is het ook niet geweest.
Op t moment laat ze alle pennen zitten, mijn vriendin heeft ook niet echt het idee dat hij veel duffer/anders is door de medicijnen.
Hij krijgt ook echt maar een minimale dosis, voordeel van de V.A. in waalwijk is dat we er in 5 minuten kunnen staan.
Enige bijwerking die we tot nu toe zien is dat ze meer drinkt en ook wat meer vocht in de ontlasting heeft. Maargoed dat kan ook door die Droge brokjes komen  |
Maandag 11 Juni 2007 8:04 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja oké, dat zou ook door de brokjes kunnen komen. Vond het hier wel meevallen met drinken? Zazu drinkt nog steeds vrij weinig.
Ben benieuwd of het aanslaat!  |
Maandag 11 Juni 2007 8:27 pm |
|
|
digifiel
Fladderaar
quote:
Ja oké, dat zou ook door de brokjes kunnen komen. Vond het hier wel meevallen met drinken? Zazu drinkt nog steeds vrij weinig.
Ben benieuwd of het aanslaat!
Voor zover ik nu van mijn vriendin hoor gaat het nog goed,
Kan er zelf niet zo veel over zeggen, want ben zondag weer richting buitenland vertrokken voor het werk. Maar chico doet lekker fluiten en roepen als ze merkt dat ik aan de telefoon hang
Owja en gisteren mocht de telefoon koppiekrauwen  |
Dinsdag 12 Juni 2007 8:15 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Fijn dat het weer wat beter gaat!!!!!!!!!! |
Dinsdag 12 Juni 2007 12:53 pm |
|
|