|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
| Chico durft |
|
|
Jaaaaaa, het is endelijk gelukt. Chico is ineens heel heldhaftig geworden. Gisteren zat hij op de bank. We zetten hem daar bewust neer zodat hij aan ons begint te wennen. Ik ben er gewoon naast gaan zitten met Jacob naast me op mijn schouder, en Tommy zat op de rugleuning van de grote stoel. Opeens kwam Chico heel moedig op me afgelopen en begon naar boven te klimmen via mijn broek en trui om uiteindelijk lekker op mijn andere schouder te gaan zitten. Heeft daar de hele avond gezeten. LAat zich ook niet meer wegjagen door Jacob, die zichzelf nog altijd als de Reina (konigin) beschouwd. Sorry, af en toe valt mijn spaans er nog tussen. Dus Chico begint los te komen. Mocht zelfs even met mijn neus langs zijn koppie wrijven. Nou das al heel wat. Dus nof effe en dan is hij ook lekker tam en kunnen we leuk met elkaar spelen, |
Dinsdag 13 December 2005 11:07 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Haha wat goed !!! Gefeliciteerd hoor! Heerlijk om zo snel vorderingen te zien he?  |
Dinsdag 13 December 2005 1:44 pm |
|
|
|
|
Sander
Beginnende vlieger
Mooi zo, nu maar hopen dat het steeds beter gaat en dat ie steeds brutaler wordt! |
Dinsdag 13 December 2005 2:26 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Fijn voor jullie allemaal om dat te zien en leuk voor ons om te horen!  |
Dinsdag 13 December 2005 2:30 pm |
|
|
|
|
Mees
Beginnende vlieger
He, goed joh, gefeliciteerd!
(kijk je wel uit voor je neus? ) |
Dinsdag 13 December 2005 2:33 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
mijn neus heeft ie idd al een paar keer gepakt, maar nog maar heel zachtjes en hij wordt idd ook veel brutaler nu. Zeker weten dat hij binnekort het eten van mijn bord weg pikt. nog een kanibaal er bij |
Dinsdag 13 December 2005 3:02 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Chico durft |
|
|
Hey, da's fijn! Vanwaar die verandering ineens?  |
Zaterdag 31 December 2005 12:44 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik weet het niet. Misschien dat hij er eindelijk achter komt dat we geen kwaad willen doen? Hij is nog steeds erg schuw. We moeten hem echt pakken om bij ons te komen, maar hij fluit als een tierelier en begint Jacob al om koppiekrauw te vragen. Ook het droogvliegen gaat heel goed. We komen er wel |
Maandag 2 Januari 2006 9:51 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Grappig dat het zo plotseling beter gaat he?
Ik was best benieuwd naar de evt reden, maar die is er niet? Kan ook..
Leuk dat hij al gaat vragen om een kriebeltje bij Jacob..  |
Maandag 2 Januari 2006 1:11 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Ja, we moeten hem wel pakken hoor om bij ons te komen. Hij kan nog niet vliegen, heeft de vleugels heel kort en het is best geweldig te zien hoe hij zijn oefeningen doet en toch naar ons blijft kijken van, ik wil wel maar ik kan niet. Hij trilt ook heel erg als we te dicht bij komen. Springt ook overal vanaf als we hem proberen te pakken. Maar eenmaal op de bank dan klimt hij wel naar boven op je schouder en blijft na enig kijken daar dan ook zitten en gaat zich poetsen. Ik wil hem niet teveel onder druk zetten om niet teveel stress te geven. Het moet ook leuk voor hem blijven niet? Maar ik hoop toch dat het langzaamaan beter zal gaan. Hij eet ook uit je hand en zo, maar meer laat hij nog niet toe. Komt wel. Komt tijd komt raad en ik heb heel veel geduld |
Maandag 2 Januari 2006 1:56 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
Tja en die kriebeltes bij Jacob. Was Jacob dan ook maar eens zo aardig die te geven, maar meestal is ze zo ongeduldig dat ze meteen effe wat veertjes er uit trekt. Arme Chico. Schrikt zich een hoedje iedere keer, en dan toch door blijven vragen voor de kriebels. Kan hij beter bij Tommy doen, die wil ze ook wel hebben |
Maandag 2 Januari 2006 1:58 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:02 am
|
|
|
|
|
|