chico en reiki

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Vliegende acrobaat

chico en reiki  Reageer met quote  

ik krijg op mijn werk les in tsjechisch. deze lerares verrast mij telkens meer met de dingen die zij doet.
ze is 52, heeft gestudeerd voor fotografe, maar verdiend er niet veel mee dus is ze lerares gaan studeren en geeft nu les in engels en tjsechisch. ze gaat naar techno praties, speelt strategy games op de pc en doet aan reiki.
toevallig dat ik al 2 weken met een nare hoest liep en zij voorstelde bij mij reiki te doen om het weg te halen. dat is ook gelukt. ik vroeg haar toen of ze dat ook bij dieren doet en op afstand. dat doet ze ook. toen heb ik haar verteld over chico, die zo schuw is en veel moet hebben geleden. of zij haar helpen kon.
ik moest een kleine foto geven en dan zou zij er wat aan doen.
het resultaat is verbijsterend. chico zit nu veel onder de bank, maar als ik thuis kom en ga eten dan stormt ze onder de bank vandaan, wil heel graag wat van mij aannemen en uit mijn glas drinken etc. ik mag haar nog steeds niet aanraken. ze zingt en fluit nu volop. de juf zei ook dat deze vogel veel heeft geleden. daarom is ze ook schuw, maar ze vertelde de vogel dat ze op mij kan vertrouwen.
ik merk dat ze heel erg vooruit is gegaan en ook echt naar me toe wil. dus ik hoop dat er een dag komt dat ze me helemaal vertrouwd en bij me komt zitten.
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 12:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: chico en reiki  Reageer met quote  

Wat verbazingwekkend Alexandra.. Wat vraagt zij ervoor? Ik vroeg me af of het niet bij mijn vogels zou kunnen werken? Baat het niet dan schaadt het vlg mij ook niet!

Wat goed dat het zo fantastisch voor Chico heeft gewerkt! Veertje Sta hier echt een beetje paf.. Weet je zeker dat je zelf niet anders bent gaan reageren?
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 1:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

zij deed dit gratis. ik wil haar wel vragen of zij het ook voor anderen doet en of ze er wat voor wil hebben. dat laat ik je wel weten. donderdag heb ik weer les.
ik heb met opzet niet anders gedaan. ik geloofde er eigenlijk niet zo in daarom vind ik dit juist zo frappant.
ik heb niet anders gedaan dan altijd. ik fluit en praat een beetje in de ruimte en als chico over de grond liep dan keek ik er wel naar maar ik mocht er nooit dicht bij komen. en nu ineens stormt aze echt op me af om wat te eten of te drinken. ze tikt zelfs tegen de fles met ranja aan die op de grond staat om aan te geven dat ik haar wat te drinken moet geven. toch niet nortmaal? dit deed ze nooit. Very Happy
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 1:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ben benieuwd Alexandraatje. Ik ben een beetje sceptisch of het zal helpen, maar het kan denk ik in ieder geval minder kwaad dan iets anders. Very Happy

't Is inderdaad frappant hoe Chico is omgeslagen. Ik hoop dat het zo blijft hoor, dit is echt fantastisch!
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 2:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat geweldig Alexandra Very Happy en dat het dus werkt bewijst dit wel weer, dieren en kinderen staan er ook zo voor open. En wat deze lerares van je op afstand deed moet je de graad reiki 2 op zijn minst voor hebben.

Ik heb zelf de graad reiki 1, en heb ooit zo onze goudvis weer wat 'opgelapt' door mijn handen elke dag om zijn bak te houden.
Botbreuken die sneller genazen Very Happy en ach ga zo maar door, ik noem het altijd helpen bij de huis en tuin dingetjes bij fam en vrienden.

Het laatste jaar is er een beetje 'de klad' in gekomen maar ik kan het eigenlijk ook wel weer eens op gaan pakken. Surprised
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 2:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

zij zit idd op level 2 en wil ook nog level 3 gaan doen, maar dat is een dure cursus dus dat duurt nog wel even.
ik heb haar gevraagd of ze wat voelde tijdens de sessie. ze zei dat ze voelde dat de vogel pijn was gedaan en daardoor ook zeer achterdochtig was. wel voelde ze de foto warm worden *een teken dat de energie opgenomen wordt en de persoon/dier er voor open staat. ze probeert dus de vogel open te zetten mij te vertrouwen en dat ik geen pijn ga doen bij haar.
ik zal in elk geval haar vragen of ze ook anderen hier mee wil helpen. ik neem aan dat jij dit voor zazu en hte plukken wilt???
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 2:26 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Super zeg.
Zelf heb ik reiki I en ga in juli voor reike II.
Ik geef Herman ook regelmatig reiki. Echt super zeg, maar Reiki blijft elke keer weer verbazen.
Ik zeg altijd het is echt een kadootje en het mooie ervan is- iedereen heeft het in zich en kan het met een cursus (inwijdingen) naar boven halen.
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 11:00 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik geloof dat ik er eventjes niet meer zoveel van volg. Reiki 1,2,3.. Moet denk ik nog een hoop bijlezen wil ik het beter begrijpen.

Het zou inderdaad voor Zazu zijn.. Voor zijn plukken maar (vooral) voor zijn onzekerheid/paniekerigheid. Daar heeft hij zelf nl het meeste last van.
Als ze het zou willen doen.. Duizend maal dank!
Bericht Dinsdag 19 Juni 2007 11:06 pm
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ik zal het morgen vragen. ik heb wel een foto van hem nodig. die moet ik uitprinten zodat zij hem in haar hand kan houden en hem zo kan helpen.
ik zal proberen een foto van jou dagboek te printen.
reiki 1 zoals ze me uitlegde, ben je in staat om bij mensen de reiki te geven. ook bij dieren.
bij reiki 2 kom je op een niveau om dit ook o p afstand te doen. niveau 3 ben je zo ver dat je het kan leren aan anderen en dus eigenlijk maestro. zo zei zij het dan.
ik ga in elk geval vragen of ze zazu helpen kan.
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 6:53 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow wat goed alexandra!!! Very Happy Very Happy Heel fijn voor jullie en ook voor Chico!
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 9:16 am
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wat apart zeg.
heb het hier toch al meer gelezen.
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 4:14 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Je fungeert zelf dan als een soort doorgeef kanaal van energie. Die energie stimuleert een lichaam dan weer zichzelf te helen daar waar het nodig is Surprised of gewoon voor algemeen welzijn.
Maar dat het werkt...ja!
En mooiste bij dieren is dat ze zelf aangeven wanneer ze er genoeg van hebben of het helemaal niet willen.
Er staat op het net genoef info over reiki en wat het is en met je doet, moeite waard om eens te lezen of beter nog eens mee te maken Wink
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 11:53 pm
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hoi allexandraatje

wat goed dat het bij chico zo gewerkt heeft
heb nog nooit van reiki gehoord Embarassed
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 6:47 am
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Sue,

zou je me je mail adres kunnen geven. ik heb wat persoonlijke vragen van de juf meegekregen. die wil ik je stellen.
dit ivm zazu.

ze is bereid met hem te werken maar heeft meer achtergrond nodig.

Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 10:27 am
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by joze
hoi allexandraatje

wat goed dat het bij chico zo gewerkt heeft
heb nog nooit van reiki gehoord Embarassed

er zijn meer mensen die hier niet van hebben gehoord. wel is het een feit dat als je er niet in geloofd het ook moeilijker kan ontvangen. je moet er open voor staan.
ik merk veel vooruitgang bij chico. ik mag nu met een vinger dichtbij komen zonder dat er geschreeuwd wordt of zij van haar stok wegspringt en gaat rennen. maar het gaat heel langzaam. ik mag niks forceren. chico zal op een gegeven moment zelf bij mij komen. de juf kan haar helpen omdat iemand haar vroeger heel veel pijn heeft gedaan. ik sta zelf helemaal open voor deze energie en kan zo de vogel ook helpen.
als je er zelf niet voor open staat, beinvloed dit vaak ook je dier en gaat het mis.
het is altijd het proberen waard. laat het gewoon op je afkomen.
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 10:29 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 6 Juli 2008 10:53 am
  Berichten van afgelopen: