chico

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

chico  Reageer met quote  

onze Chico is nu bijna een jaar bij ons. nog steeds heel schuw maar nu ineens gaat ze zingen en fluiten. vooral in de avond of als ze buiten in de tuin staan. ze is nu iets meer dan een jaar oud denk ik dus is het ook wel normaal dat ze daar nu mee begint. misschien dat ze nu ook wat minder schuw wordt en dt we haar eindelijk mogen aanraken. nieuwsgierig is ze wel en een nootje wil ze ook nog wel aanpakken of uit je glas wat drinken, maar veel verder gaat het nog niet.
Bericht Vrijdag 18 Augustus 2006 2:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik denk dat die niet zo snel kan wennen,
ik heb Cilek al 2 jaar ong, ze is 5 jaar, en was in het begin ook heeel schuw, nu is dat veel minder, af en toe doet ze agressief, maar bijt niet
Bericht Vrijdag 18 Augustus 2006 2:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat kan zijn. ik dwing haar nergens toe en ze gaat gewoon haar gang. ze komt wel als zij daar zin in heeft
Bericht Vrijdag 18 Augustus 2006 2:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Dat gaat wel goed komen hoor met Chico!!!
dat ie begint te zingen en fluiten geeft ook wel aan dat ie zich op het gemak begint te voelen.
Bericht Vrijdag 18 Augustus 2006 3:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het komt echt wel goed hoor! Smile Niet te snel, met kleine stapjes.. Misschien ook een keer een grote stap?
Bericht Vrijdag 18 Augustus 2006 9:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Veel oefenen...t kan nml echt wel binnen een jaar Wink Is gewoon erg afhankelijk van de tijd die je erin steekt en de manier waarop je het doet...grotere stappen lijken me dus een goed idee fluf Smile . Bijna geen enkel (wild) dier zal ineens een knop om zetten en vanzelf bij je gaan zitten.
Bericht Zaterdag 19 Augustus 2006 2:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ben ik helemaal mee eens. chico is heel nieuwsgierig en och, voor mij hoeft er geen dwang bij te zitten. zolang zij zich maar goed en gelukkig voelt vind ik alles prima. ze komt wanneer zij daar klaar voor is
Bericht Dinsdag 22 Augustus 2006 3:42 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:03 am
  Berichten van afgelopen: