chiqui chiqui toch

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

chiqui chiqui toch  Reageer met quote  

nou zeg wat ik vanmorgen toch moest aanzien. onze chiqui de timney zat daar te paren met max de grote alexander parkiet. ooit zoiets meegemaakt? gebeurd echt weer bij ons. zo in love. jammer dat daar nooit wat uit kan komen want ze hadden heel veel plezier met elkaar. Embarassed
Bericht Donderdag 22 Mei 2008 1:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
kira07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

haha dat moet een raar gezicht zijn geweest
Bericht Donderdag 22 Mei 2008 3:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: chiqui chiqui toch  Reageer met quote  

Whahaha, zo te horen zien ze elkaar wel zitten. Hartje Krijgen ze ook een nestblok zoals Jakob? Laughing
Bericht Donderdag 22 Mei 2008 4:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik ben er wel over aan het denken want dat zou het helemaal zijn niet? ze zijn hier heel goedkoop dus denk ik er serieus over. ik vind het wel fijn voor haar want ze is altijd zo schuw geweest en nu heeft ze echt een maatje in max gevonden. ik gun haar dit van harte. er komt natuurlijk nooit iets van maar max is nu echt volwassen aan het worden. de kleuren in zijn nek komen nu heel fel door en de hormonen spelen natuurlijk ook een grote rol. eens zien wat er verder gaat gebeuren.
Bericht Vrijdag 23 Mei 2008 6:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
swanny
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik zou ze geen blok geven. Er komt zoals je al zegt niets van. Een blok stimuleert wel tot eieren leggen en omdat ze dat steeds zal doen omdat ze onbevrucht zijn zal het haar uitputtten.
Dat kost haar haar gezondheid met alle risico's
Bericht Vrijdag 23 Mei 2008 7:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is daar precies liefdevolle lucht waar jij woont Alexandraatje. Wel leuk dat ze een maatje gevonden heeft. Laughing
Bericht Donderdag 29 Mei 2008 2:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

kom maar hier heen, mag je meegenieten en ook wat liefdevolle lucht happen Very Happy
Bericht Donderdag 29 Mei 2008 2:36 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, goed geprobeerd hoor Nee! Nee! . Gelukkig geeft mijn ventje mij ook veel liefde, eigenlijk mijn ventjes en mijn meisje. (mijn halve trouwboek en mijn diertjes natuurlijk hé) Twisted Evil
Bericht Vrijdag 30 Mei 2008 9:49 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:03 am
  Berichten van afgelopen: