chiqui chiqui toch
nou zeg wat ik vanmorgen toch moest aanzien. onze chiqui de timney zat daar te paren met max de grote alexander parkiet. ooit zoiets meegemaakt? gebeurd echt weer bij ons. zo in love. jammer dat daar nooit wat uit kan komen want ze hadden heel veel plezier met elkaar.
Whahaha, zo te horen zien ze elkaar wel zitten. Krijgen ze ook een nestblok zoals Jakob?
Donderdag 22 Mei 2008 4:42 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
ik ben er wel over aan het denken want dat zou het helemaal zijn niet? ze zijn hier heel goedkoop dus denk ik er serieus over. ik vind het wel fijn voor haar want ze is altijd zo schuw geweest en nu heeft ze echt een maatje in max gevonden. ik gun haar dit van harte. er komt natuurlijk nooit iets van maar max is nu echt volwassen aan het worden. de kleuren in zijn nek komen nu heel fel door en de hormonen spelen natuurlijk ook een grote rol. eens zien wat er verder gaat gebeuren.
Ik zou ze geen blok geven. Er komt zoals je al zegt niets van. Een blok stimuleert wel tot eieren leggen en omdat ze dat steeds zal doen omdat ze onbevrucht zijn zal het haar uitputtten.
Dat kost haar haar gezondheid met alle risico's