chiqui haalt haar vliegbrevet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

chiqui haalt haar vliegbrevet  Reageer met quote  

ja. ik had altijd gedacht dat zij het nooit zou kunnen. ze woont nu al 3 jaar bij ons en ze is geleewiekt denk ik. wonder boven wonder zijn de veertjes toch gaan groeien en nu gaat ze er echt voor. chiqui leert vliegen en heeft er lol in.. ze zet haar helmpie op en neemt een duik. fladderd door de kamer en begint nu al echt vorderingen te maken. soms is het zo erg dat ze je pardoes in je gezicht vliegt. ik vind het geweldig voor haar. haar schuwheid wordt er ook minder door.
daarna roept max haar weer terug. ik laat haar voorlopig haar gang gaan. het is winter en de ramen gaan niet open. nu kan ze lekker oefenen en de spieren goed ontwikkelen. in de zomer kijk ik wel hoe ver haar schuwheid is om haar te wieken.
Bericht Woensdag 10 December 2008 10:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: chiqui haalt haar vliegbrevet  Reageer met quote  

Wat heerlijk dat ze zo opknapt nu ze kan vliegen. En dat in je gezicht vliegen..? Ze moet vast nog leren sturen! Mr. Green Veertje
Bericht Woensdag 10 December 2008 10:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

vandaar dat helmpje Very Happy
Bericht Woensdag 10 December 2008 10:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Geweldig zeg! Zo te horen heeft ze er echt plezier in Veertje.
Bericht Woensdag 10 December 2008 12:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha een helmpje heeft ze wel nodig! Laughing
Bericht Woensdag 10 December 2008 7:58 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O, wat leuk om zo'n bericht te lezen joh, een hele vooruitgang en goed voor haar zelfvertrouwen. Veertje
Bericht Woensdag 10 December 2008 9:17 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:03 am
  Berichten van afgelopen: