Ik woon echt een heel eind uit de buurt maar je mag Nelis hier wel brengen, mits hij niet schreeuwt (mijn man heeft nachtdienst )
Herman is getest en gezond bevonden.
Buiten heb ik 2 pyrrhura's zitten. Die zijn niet getest. Ik zorg er altijd wel voor dat ik "schoon" te werk ga. Ik heb ze nu bijna een jaar en zien er gezond uit en gedragen zich daar ook naar. Maar goed...ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ze niet ergens drager van zijn. Dat is toch iets wat je moet weten als je besluit om op mijn aanbod in te gaan.
Verder roken wij beidden. Uiteraard ventileren we wel goed maar ook dat is een afweging die je zelf moet maken.
Ik lees het wel, en misschien en dat hoop ik voor je biedt zich nog iemand aan die wat dichter bij je woont
Volgende week zondag rij ik zeer waarschijnlijk naar A'dam (mijn man gaat naar Ajax) dus dat is eventueel een optie voor de terug reis.
Maartje heb je nu al oppas?? Ik dacht dat het al geregeld was! En ja hoor, het aanbod staat nog steeds, Nelis is hier nog steeds welkom... Vanavond ben ik niet meer online, maar morgen wel weer. Sue heeft denk ik ook mn mobiele nummer nog wel
Zaterdag 23 Februari 2008 7:38 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ja dat heb ik nog wel.. Mag ik dat evt geven, Laura?