dit geloof je nooit!!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by fam bo
hallo nee ben niet aan het stangen ofzo hoor ik ben iemand die op zoek is naar een papegaai,en ik een mailtje had gemailt naar een vrouw ze staat op marktplaats een papegaai met iets aan de vluegel,in lunteren

nee dat weten we hoor dat je hier niet bent voor te stangen maar ik denk dat er bedoelt wordt of ze jou niet voor de gek aan het houden zijn met dat grijsje,want je ziet bv ook heel vaak op marktplaats een gaai gratis aan geboden rn als je dan belt dan wten die mensen van niks!!

vind het trouwens wel een beetje een vaag mailtje
over dat wennen enzo waarom zet ze hm niet binnen neer dan?
en wat mankeert ie prcies aan zn vleugel?
je kan altijd gaan kijken en dan er op letten hoe ie erbij zit
is ie rustig of gaat ie gillen als er iemand bij staat, zit ie er schoon bij,
hoe is zn verenpak en zn oogjes?dit zijn dingetjes waar je op kan letten.
succes hoop dat je er uit komt!
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haha, zolang we het uiteindelijk snappen vind ik dat eigenlijk niet erg hoor, zo leer ik weer bij en kan ik die uitspraken hier ook gebruiken. Begrijpen ze mij ook eens niet, fijn toch. Laughing Laughing
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Embarassed zit lekker op mn dooie gemak dat bericht te typen en zie net dat er al uitleg geplaatst is Embarassed Laughing
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:13 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Goeiemorgen Joyce. Twisted Evil Laughing
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:13 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Goeiemorgen Joyce. Twisted Evil Laughing

goeiemorge!!! Embarassed Laughing Laughing
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:15 pm
fam bo
Kuikentje

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing ik wou gewoon ff mijn verhaal kwijt ,,vondt het zo erg allemaal dat er van die mensen zijn ze heeft nog meer papegaaien te koop staan op marktplaats zie ik net staan Sad dus het zal wel zo n thuis handelaar zijn ..ik weet dat ik nooooooit mijn papegaai van marktplaats ga kopen,ik zoek lekker op mn gemak al is het wel moelijk om te wachten Sad maar wel beter.heb nog een vraagje wij willen een papegaai maar kan ik dan het beste een jong kopen??inplaats van een oudere papegaai??ik denk als ik een koop wat ouder is en naar een ander huisje gaat ze helemaal kunnen omslaan??groetjes
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, die keuze moet je uiteraard een beetje zelf maken. Wij hebben ons grijsje gekocht als baby. Deze kreeg nog 3 papvoedingen per dag. Ik verkies een baby maar hier zijn ook andere meningen over. Wil je het paprisico niet dan kan je met de kweker afspreken hem pas te komen halen als hij zelfstandig eet. Ik geloof, persoonlijk dan, wel in de band dat je schept met je gaaitje als hij nog baby is. Uiteraard is een gaaitje die je koopt als die al wat ouder is anders en kan het moeilijker zijn die band te maken maar ook dat is niet zeker, je kan ook een volwassen gaai kopen die helemaal niet moeilijk doet over de verhuis naar andere mensen maar dat weet je nooit vooraf. Let wel, ons grijsje hebben we van toen ie baby was en heeft zowel pap van mij als mijn man gekregen. Aandacht heeft hij altijd van beide gehad maar heeft voor mij gekozen. Op dit moment train ik erop dat hij mijn man ook terug toelaat maar het is niet zo simpel. Het lukt al wel terug om hem te aaien door te tralies en hem alleen op te pakken als hij op de grond loopt of zo maar hij kan hem niet zelf uit de kooi halen of hem van mij overnemen, dit zal nog meer training vragen. Hoe dan ook, mijn man heeft altijd alles meegedaan bij de opvoeding maar toch kunnen ze kiezen. Dit wou ik toch even zeggen.
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:26 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

je plaatst je verhaal maar hoor!!! Very Happy kan me voorstellen dat je dat erg vond!
gelukkig kom je er nu achter dat het een handelaar is Wink
Bericht Woensdag 5 Maart 2008 9:27 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by fam bo
hallo nee ben niet aan het stangen ofzo hoor ik ben iemand die op zoek is naar een papegaai,en ik een mailtje had gemailt naar een vrouw ze staat op marktplaats een papegaai met iets aan de vluegel,in lunteren

Bedoelde niet dat jij aan het stangen bent.Wink Soms zijn er mensen die berichten plaatsen (of in dit geval advertenties?) puur met inhoud die tegen de borst stuit.
Bericht Vrijdag 7 Maart 2008 1:27 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:22 am
  Berichten van afgelopen: