Ik heb nog wat vraagjes ik heb Leia's kooi nu ingericht alleen ik heb geen idee of ik er teveel of teweinig ben in gehangen of dat andere dingen beter kunnen zouden jullie mij wat tips willen geven. (foto's staan in mijn dagboek)
Hetzelfde alleen dan voor de standaart.
En ik heb geprobeert om met Leia te douchen maar ze vliegt steeds weg.
Ik heb al vanalles geprobeert (plantenspuit, douch, kraan, bakje met water) maar ze vliegt er steeds van weg. Wat wel lukt is met een washandje en haar dan zo natmaken maar dan wordt ze niet helemaal nat.
Hoe kan ik dit bevorderen?
De kooi is wel goed ingericht.
Tja,hoe ga je dit bevorderen????
Pff,dit is natuurlijk ook een problem als je gaai niet gekortwiekt is.
Kun je hem niet gewoon in de kooi besproeien???
de kooi ziet er goed uit hoor heb je leuk gedaan
de standaard ook alleen zou ik wel het bakje vast zetten
ik bedoel dat niet negatief maar anders blijft ie ermee gooien en dan krijg je het misschien niet meer af geleerd
en het douchen kan je er geen show van maken coco had er eerst ook een hekel aan maar nu vind ie het prachtig gewoon goed gek doen zo van ooooooooh wat lekker!! ooh wat wordt ie mooi!!! wat een knapperd!! ga zo maar door dit heeft bij erg geholpen dat had ik toen ook ergens hier gelezen
Wat is Leia mooi geworden zeg.
En wat een deugniet, de lekkerbek.
Voor de rest sluit ik me bij bovenstaande reactie's aan.
Een vraagje nog, heb je ook al geprobeerd samen met haar te douchen. Misschien als je haar bij je neemt in de douche (op bv een handdoekrek ofiets) en ziet hoe jij lekker staat te douchen dat het leuker voor haar wordt.
Succes!
Maandag 23 Juli 2007 2:38 pm
Sue Moderator
Re: Een paar vraagjes.
Ik vind de kooi leuk ingericht. Zou je op de klimboom nog iets van een driehoekschommel kunnen hangen? Die kan je ook zelf maken met takken en die geeft flink wat extra ruimte!
Je kan haar bij je in de douche zetten en zelf gaan douchen.. Wellicht stimuleert het haar om lekker met je mee te gaan douchen?
Je kan 'm ook belonen als ze bij je zit.. Kleine stapjes.
Maandag 23 Juli 2007 10:20 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:27 am