Hai ^^ hier dan de eerste fotos van gijsje de grapjas hier was hij net ongeveer anderhalf uur bij ons en kreeg een klein stukje patat dat luste hij wel ^^ (we hadden patat eerst afgespoelt dus geen zout)
Wat een mooi grijsje zeg! En een patatje gaat er zo te zien wel in.
PS Ik heb eventjes links van je foto's gemaakt. Dat houdt het forum snel. Foto's kan je in je
dagboek
, op je
gebruikerspagina
of in je
foto-album
zetten.
wat een lekker ding!! en ja hoor.. hier krijgen ze 1x per week ook een frietje ha ha.. Tommy (grijsje ook) schrokt het haast op dan.. niet normaal.. zoooo lekker vindt ie het
Gijs vond dat dus ook zn heele snavel zat dr onder en de vloer hahah hij zat los op zijn kooi en wij zaten op de bank te eten en hij ging helemaal naar me toe leunen
Hij vind patatjes dus erg lekker had maar een halfje gehad hij had mazzel want zelf ik ik haats nooit patat maar mijn ouders waren er
die zijn wel gek op patatjes dus helaas voor gijsje veel patatjes zitten er niet in hahahah
Ben echt super blij met hem
Ach, een boertje is niet zo erg. Ik doe vaak zo "scheetgeluidjes " met mijn mond en zeg dan "bah, een protje", hihihi, nu doet ons grijsje dat ook. prrrrrttttt zegt hij dan en daarna: "aaaa, een protje"
Vind ik helemaal niet erg en helemaal niet vies of zo