even naar het vogelpark!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
jose0069
Kuikentje

even naar het vogelpark!!  Reageer met quote  

Ik ben vandaag samen met mijn man naar de papegaaienopvang in Veldhoven geweest en allerlei soorten papegaaien gezien en andere vogels.
Er is ook een voliere waar een helehoop vogels vliegen en op je komen om lekkers van je te krijgen.
Ik weet dat mijn man echt niet van vogels houdt, maar vandaag ging ie toch zomaar mee de voliere binnen, dat was al een verassing, ik wist echt niet wat ik zag Shocked
Daarna het park rondgelopen en het viel me wel op dat ie erg naar de kaketoe's trok, maar voor de verdere rest niet erop gelet.
Zegt ie tegen mij toen we in de auto naar huis gingen als je een vriendje voor Layla zoekt zou ik het niet erg vinden als je een kaketoe zou nemen....... Shocked Shocked Shocked
daar viel me zowaar mijn broek toch vanaf, vanaf het moment dat ik met hem trouwde heeft ie me duidelijk gemaakt dat ie geen vogels wou en nu mag ik er zomaar twee en dan niet zo'n kleintjes ook nog niet Smile
Ik meteen kijken hoeveel die beestjes kosten maar ze zijn echt te duur voor mijn portemonee, dus ik denk dat er niet zo snel eentje zou komen.
Maar zo zie je maar dat zelf een echte man die niet van vogels houdt om kan slaan Very Happy Very Happy Wink
Bericht Zondag 26 Juni 2005 6:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahahahah Ik heb ook zoon man thuis.
Maar sinds we Catootje hebben ons bont boertje is hij ook om geslagen.
Hij vind het geweldig en moet moet mijn best doen om catoo ook aandacht te kunnen geven als man lief thuis is.
Is toch wel leuk dat mensen zo kunnen veranderen.
( ik dnek dat hij stikum jaloers was op catoo hahahahah)
Bericht Zondag 26 Juni 2005 9:09 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haaaaa Prachtig he? Laughing
Hier nog zo'n man in huis!
Hij vindt inmiddels de vogels het leukst van alles Laughing
Kaketoes zijn ook schitterend, zijn we het helemaal me eens. Wink
Bericht Zondag 26 Juni 2005 9:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pfffff dom van mij...ik reageer alleen maar op je man Laughing Embarassed
Ik ben nog nooit in het NOP geweest...ik zei toevallig vandaag nog dat ik er graag heen wil.
Heb je misschien ook een hele tamme valkparkiet gezien? Heb een paar keer verschillende verhalen gelezen dat die zelfde valk bij de mensen kwam. Er zitten ook veel vogels die toch liever een eigen baasje hadden geloof ik he? Dat lijkt me wel moeilijk om aan te zien Sad
Bericht Zondag 26 Juni 2005 9:21 pm
jose0069
Kuikentje

Reageer met quote  

In die grote voliere zaten verschillende valkparkietjes die bij je kwamen en bij je in slaap vielen en heeeel graag gekroeld wilden worden.
Ik was ook meteen verliefd op een kaketoe die zat vrij vooraan, keek zoooo lief uit zijn oogjes Smile Crying or Very sad was alleen toegetakelt.
Soms kunnen mensen zo gruwelijk met beesten omgaan.
Er was ook een hokje met vogels die helemaal niet meer konden vliegen en daar zaten ook schrijnende gevallen in, zooo intens zielig vond ikdat.
Ik had de neiging om zo een papegaai of ara of wat dan ook mee te moffelen naar huis maar dat was waarschijnlijk wel opgevallen want het was heerlijk weer, lekker warm heb je niet veel plaats Very Happy
Bericht Zondag 26 Juni 2005 9:35 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Hahaaaaa ik zie het helemaal voor me Laughing
Allemaal veren die eruit steken en dikke bobbels enzo Laughing
Misschien in de winter! Met zon dik donsjack aan! kun je altijd zeggen dat je jas leegloopt als ze vragen waar die veren vandaan komen Laughing
Bericht Zondag 26 Juni 2005 9:40 pm
Heijtje
Vlieger

Reageer met quote  

Hou er rekening mee dat nou net de kaketoe de moeilijkste vogel is. Ze zitten niet voor niks in de opvang.De meeste kaketoes krijgen fikse gedragsproblemen. Je moet van goede huize komen om dat te voorkomen.
Bericht Maandag 27 Juni 2005 12:21 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: even naar het vogelpark!!  Reageer met quote  

Hoi Jose..

Mooi is het NOP he? Het is soms alleen triest hoe vogels eruit zien.. Echt heel zielig.

Oei! Ik zou niet voor een kaketoe gaan hoor.. Hoe leuk ze ook mogen lijken..
Ik zou echt niet meer aan een kaketoe beginnen.. Ik heb Zazu nu, maar als ik toen had geweten wat ik nu weet dan was ik nu Zazu-loos.. Sad
Bericht Maandag 27 Juni 2005 8:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jose0069
Kuikentje

Reageer met quote  

Nou ik denk dat er helemaal geen kaketoe zal komen want ik vindt ze echt verschrikkelijk mooi, maar ik kan ze niet betalen en als jullie al zeggen dat ze zo moeilijk zijn dan heb ik al mijn twijfels hoor Confused
Niet kwaad bedoeld hoor, maar je moet de raadslagen van anderen niet zomaar in de wind slaan vind ik, en vooral als jullie er ervaring mee hebben.
Dadelijk heeft het N.O.P. er nog eentje bij en dat wil ik absoluut niet, maar mijn man was er echt weg van.
Ik werk ook overdag en Layla kan er goed tegen om alleen te zijn, en je weet maar nooit of een andere vogel er ook tegen kan, toch Question Question Exclamation Exclamation ....Nee dan moet ik er echt de tijd voor hebben wil ik twee vogels nemen.... Wink
Bericht Maandag 27 Juni 2005 1:44 pm
jose0069
Kuikentje

Re: even naar het vogelpark!!  Reageer met quote  

Hoi Jose..

Mooi is het NOP he? Het is soms alleen triest hoe vogels eruit zien.. Echt heel zielig.

quote:
Originally posted by Administrator
Oei! Ik zou niet voor een kaketoe gaan hoor.. Hoe leuk ze ook mogen lijken..
Ik zou echt niet meer aan een kaketoe beginnen.. Ik heb Zazu nu, maar als ik toen had geweten wat ik nu weet dan was ik nu Zazu-loos.. Sad
Bericht Maandag 27 Juni 2005 1:46 pm
jose0069
Kuikentje

Reageer met quote  

ehhhh bovenstaande is niet helemaal goed gegaan, sorry sorry sorry, maar wat ik dus wilde zeggen is dat die beestjes zo je hart stelen, je moet toch wel van ze houden Smile
Bericht Maandag 27 Juni 2005 1:47 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoezo niet goed gegaan? Smile
Ze stelen inderdaad je hart waar je bij staat.. Daar zijn het meesters in!
Bericht Maandag 27 Juni 2005 2:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Embarassed hahaha niets voor mij dus dat opvang park.Ik ben er nog nooit geweest Embarassed Embarassed Ik kom oorspronkelijk uit veldhoven Embarassed Embarassed en woon er nu ook niet ver van af.
Maar als ik dat zo lees kom ik dus met een huis vol papagaaien te zitten.
Dus lees jullie verhalen wel hahahahaha
Bericht Maandag 27 Juni 2005 9:00 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaaaaaa Dat valt mee hoor Kadoes Wink Of je moet ze echt onder je jas proppen. Je krijgt ze nml toch niet mee Confused
Bericht Dinsdag 28 Juni 2005 8:46 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Kadoes: Nog nooit daar geweest? En je woont er? Schaam je! Smile
Eigenlijk zouden we jou ernaartoe moeten sturen met een camera, en dan eisen dat je alle foto's met ons deelt ha ha!
Bericht Dinsdag 28 Juni 2005 9:09 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 13 Mei 2008 4:07 am
  Berichten van afgelopen: