|
|
|
olaendj
Net uit het ei
| extreem bij mij willen zijn grijze 12 weken |
|
|
hooi hooi.. mijn grijze van 12 weken (heb hem al vanaf 6 weken) wil extreem graag bij mij zijn.
als hij in de kooi zit dan gaat hij op de bodem van de kooi een soort van graven met zijn snoet tegen de trailie denkende dat hij eruit kan. en hij wil ook echt niet terug in zijn hok...
ook als hij los ik zit hij graag bij mij, tegen de kids maakt hij een kraag kraag geluid.
alsof hij hun een beetje eng vindt.
ik negeer nu het heftige gedrag van bij mij willen zijn door er niet op in te gaan. dit lijkt mij het beste en het werkt ook wel maar is dit nu babytjes gedrag of ziet hij mij als zijn metgezel, want van mijn vriend hoeft hij ook niet veel te weten.?
|
Woensdag 29 September 2010 5:51 pm |
|
|
|
|
irene
Vlieger
Ik heb dat ook gehad met mijn grijze, dat graven & Geluid. Ik woonde alleen met hem. lijkt het op dit geluid:
http://smg.photobucket.com/alb.....V00001.flv
|
Woensdag 29 September 2010 9:37 pm |
|
|
olaendj
Net uit het ei
ja het is precies zo enkel een beetje andere toonhoogte?!?!
wat betekent dat??
en als hij bij me zit gaat hij soms een soort van knorren..
|
Donderdag 30 September 2010 6:08 am |
|
|
|
|
olaendj
Net uit het ei
quote:
Originally posted by irene
Ik heb dat ook gehad met mijn grijze, dat graven & Geluid. Ik woonde alleen met hem. lijkt het op dit geluid:
http://smg.photobucket.com/alb.....V00001.flv
inderdaad wat is het dan?  |
Donderdag 30 September 2010 5:25 pm |
|
|
irene
Vlieger
Chico was hiermee aan het bedelen, hij hielt pas op als hij zijn pap kreeg. Maar ik gaf hem zijn pap, en na 2 dagen 1 maal pap was hij het al zat, en sindsdien deed hij het niet meer.
& ik denk dat hij je als zijn moeder ziet. Ik zal als ik jou was, even wat afstand nemen en je man/kids voor de vogel laten zorgen ( vers voer, water, spelen). Beetje op de achtergrond houden.
|
Donderdag 30 September 2010 10:47 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Dat graven doen ze wel vaker hoor, mijn grijze is 3 jaar geworden en doet dat heel af en toe nog wel eens. Ik laat het hem gewoon doen want lang doet hij het niet eigenlijk. |
Zaterdag 2 Oktober 2010 11:31 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:33 am
|
|
|
|
|
|