Als ik terug kom van school ga ik altijd gelijk naar m'n kamer waar Wacko op me zit te wachten. Ik haal haar dan uit de kooi en zet haar eerst gelijk op haar standaard op m'n bureau waar ik dan aan m'n huiswerk ga. Dan binnen 2 minuutjes gaat ze scheiten en niet z'n beetje ook. Het is dan telkens weer een hele grote drol.
Daarna poept ze weer normaal telkens kleine beetjes. Maar dit doet ze altijd, het lijkt wel of ze haar poep ophoudt tot ik thuis kom. In de kooi zit ook nooit zoveel poep, wel op 1 vaste plek ligt altijd wel een hoopje (maar dit is haar slaapplek)
Moet ik me hier zorgen om maken en wat aan doen, zo ja wat kan ik er aan doen?
hahaha, sorry hoor!! Maarja een vogel poept nou eenmaal, en idd soms is dat een grotere flats! Bij mijn papegaai is dat vooral 's ochtends als ik haar uit de kooi haal, ik houd haar daarom altijd even boven een krant! Het is niks om je zorgen over te maken als ze maar wel poept verder als jij er niet bent...misschien kun je 's ochtends voor je weg gaat de kooi eens schoonmaken en kijken of er wat poepjes liggen als je 's middags thuis komt!!
Dinsdag 30 Oktober 2007 5:49 pm
Sue Moderator
Re: gadverdamme
Hoi Speder..
Dit is geen probleem hoor! Mijn vogels (Iago & Scuttle) hebben hier ook last van. Zazu totaal niet.