|
|
|
Sarah
Moderator

Ik vind Stephen zijn tips wel erg goed hoor. Ik zou ze zeker ook toepassen. Op die manier kan je je grijsje zelf interesse laten tonen als je dingen toont en zo, zijn nieuwsgierigheid wekken zeg maar. Goede tips Stephen.  |
Dinsdag 20 Mei 2008 8:17 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
tja zo doe ik het hier, iedere dag gaat sneeuwitje, assepoester,roodkapje en de zeven dwergjes erdoor. ik denk dat hij eerder roodkapje kan opzeggen dan dat hij hallo zegt |
Dinsdag 20 Mei 2008 8:59 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wel leuk eigenlijk. Veel ouders doen het nog niet voor hun kinderen en dan zitten er die het voor hun gaaitje doen. Wel knap eigenlijk hé. Kunnen er eigenlijk veel mensen nog iets van leren. Zouden ze ook hun kinderen nog gelukkig kunnen mee maken ook nog.
Ik zou je wel eens bezig willen horen  |
Woensdag 21 Mei 2008 11:02 am |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
tja dat geloof ik goed ja
dat duurt me bekant 30-45 min eer zo'n verhaaltje af is en op zijn minst doe ik er twee per dag. maar het heeft al goed geholpen ook hoor, hij komt al terug op mijn vinger zitten en geeft kusjes enzo en bij haar moeder moet het normaal ook goed vooruit gaan want joske had geen zelfvertrouwen en met het 5 stappenplan geef je zelfvertrouwen aan de vogel dus normaal moet het goed gaan |
Woensdag 21 Mei 2008 11:55 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Je maakt ze op die manier nieuwsgierig en gaaitjes zijn nu éénmaal nieuwsgierig en als je ze dat dan ook nog eens op hun tempo kan laten onderzoeken dan krijgen ze hun vertrouwen terug. Het is een goede oplossien. Kost veel tijd maar het loont, dat is het belangrijkste.  |
Woensdag 21 Mei 2008 12:02 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
helemaal juist en joske is me die moeite zeker waard |
Woensdag 21 Mei 2008 12:21 pm |
|
|
speder
Eitje
het gaat gelukkig al een stuk beter met Wacko en m'n moeder. Wacko geeft haar al kusjes en het schreeuwen is al bijna over. Wel blijft ze nog op haar hoede, maar ze kan gewoon regelmatig bij m'n moeder zitten tijdens het tv kijken zonder dat ze weg fladderd. Verder fladderd ze soms nog wel weg, maar ook al veel minder.
Allemaal heel veel dank
Hopen maar dat Wacko binnenkort weer helemaal close is met m'n moeder als ze met mij is (wat in het begin wel zo was) |
Woensdag 28 Mei 2008 8:22 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wat een prestaties zeg , dit wil alleen maar zeggen dat jullie heel erg veel met Wacko gewerkt hebben, mijn hoedje af voor jullie gepresteerde werk.
Een kleine maar wel, blijven werken eraan, ook als het beter gaat, elke papegaai kan een terugval krijgen, ook een papegaai die voordien niks problemen had. Maar, dat komt goed, jullie hebben superknap werk gedaan met Wacko en zullen denk ik automatisch de tekenen wel opvangen mocht het terug wat minder gaan en automatisch dan ook op tijd kunnen ingrijpen. Jullie komen er, zonder twijfel want dit is op echt korte tijd al heel erg positief gevorderd en dat is een vertrouwen wat terug aan het komen is. Knap werk.  |
Donderdag 29 Mei 2008 12:08 pm |
|
|
speder
Eitje
update:
het gaat zichtbaar elke dag weer beter.
elke dag gaan m'n moeder en ik even met wacko werken aan hun relatie. Maar vandaag ging ze voor het eerst weer vrijwillig op de hand van m'n moeder zitten vanaf de grond. Wacko bleef ook rustig zitten en schudde zelfs haar veren even goed. Het voelde goed aan dus probeerde (we opnieuw) Wacko op m'n moeders schouder te zetten en met succes .
Wacko bleef er twee minuten tevreden op zitten nadat ze toch weer besloot dat ze liever bij mij wou zitten en maakte weer vlieggebaren richting mij. Hier reageerde ik niet direct op, maar later nam ik haar bij me en hebben we nog even gebabbeld met z'n drieen voordat we gingen eten. |
Zaterdag 14 Juni 2008 9:59 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Zo, wat fijn zeg. Zo zie je maar, dat hard werken beloont wordt door Wacko,. Hartstikke leuk dat het zo goed gaat  |
Zaterdag 14 Juni 2008 10:08 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wow, knap gewerkt alle drie. Dat moet een goed gevoel geven en verdient ook hoor  |
Zondag 15 Juni 2008 8:02 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:38 am
|
|
|
|
|