|
|
|
wall
Net uit het ei
| geluid |
|
|
Even ( misschien een domme ) een vraagje wat betreft geluid.
TZT hoop ik toch echt in het bezit te zijn van een grijze roodstaart.
Nu heb ik ook nog als hobby`s ook Auto`s en gitaar.
Zelf rijd ik in een ford mustang V8 4.7 Liter en daar zit aardig wat geluid in.
Wij gaan dan ook graag naar meetings.
De roodstaart zal ongetwijfeld meegaan naar 1 of meerdere van de meetings.
Kan een grijze roodstaart een beetje geluid verdragen, of is dit niet verstandig? |
Zaterdag 16 April 2005 12:57 pm |
|
|
Heijtje
Vlieger
|
Ik zou ze niet blootstellen aan hard geluid wat lang duurt,als je je gaai meeneemt naar feesten e.d. is niet alleen het geluid vervelend maar het zijn ook plaatsen waar gerookt wordt(veel gerookt).Erg gezond is dat niet.Denk eraan dat een papegaai veel kwetsbaarder is dan een mens.Waarom zou je je gaai naar dat soort dingen meenemen als hij thuis in een veel gezondere leefomgeving is. Ik zie trouwens dat dat grijze blik voor een flat staat.Weet je wat een problemen een papegaai oplevert in een flat. Denk aan geluidoverlast. Klagende buren. Geen tuin waar je de papegaai even lekker buiten kan zetten.Dat is niet echt een ideale situatie  |
Zaterdag 16 April 2005 2:07 pm |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Bij die meetings is dat voor de auto,s? en zoja word daar ook veel auto,s gestart om naar de motertjes te luisteren bijv?
Dan lijkt me het niet verstandig om daar je gaaitje tussen te laten zitten, tussen de auto uitlaatgassen... |
Zaterdag 16 April 2005 4:20 pm |
|
|
wall
Net uit het ei
nee t gaat meer om het laten meerijden van de gaai in de mustang.
de meetings waar wij altijd heengaan is niet zo aso met het luisteren naar uitlaatjes. |
Zaterdag 16 April 2005 4:32 pm |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Owww maar ik denk ook helemaal niet dat het aso is
Maar toch zou ik het gaaitje maar lekker thuis laten, en zeker als het erg lawaaierig is en waar gerookt word... |
Zaterdag 16 April 2005 4:35 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Wat een geweldige auto!!!!
Mijn man drumt en speelt gitaar, Tommy en Guano vinden dit geweldig leuk! Moet wel zeggen dat ik ze er geen uur bij zet ofzo hoor, maar even vinden ze geweldig. Tommy fluit ook graag mee met de gitaar.
Die meetings...maak je je druk over t lawaai van je eigen auto? of om de drukte bij die meetings. Als het gaat om het lawaai van de autos terwijl hij IN de auto zit zou ik me niet druk maken. Wij hebben een behoorlijk luidruchtige C Coupe, maar daar geven ze niks om
Ik zou inderdaad ook niet direct tussen allemaal ronkende motoren gaan staan, of in erg rokerige ruimtes of cafes of drukke discos. Ik denk altijd...waar mn kinderen t naar hun zin hebben, daar kunnen de gaaitjes ook mee naar toe. Uitzonderingen daargelaten...want om nou Tommy en Guano in de ballenbak te gooien?  |
Zaterdag 16 April 2005 5:12 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ik denk dat meerijden in zo'n auto best leuk kan zijn voor je grijsje.. (En voor andere gaaien) Zo'n meeting ook, tenzij er heel heel veel gerookt wordt..
(Ik neem mijn gaaien ook wel eens mee naar een café waar wat gerookt wordt na een dag shoppen.. Daar staat het echter nooit 'blauw' van de rook..) |
Zondag 17 April 2005 8:38 am |
|
|
wall
Net uit het ei
Goed....
dus je kan je gaai overal mee naar toe nemen maar niet een hele avond in een rokerige zaal gaan zitten waar Led zeppelin optreed ofzo.
Hmmm ...............
Maar ik wil dat toch graag.........
Ehhhhhhh
O ik weet t al.............
Zuurstofflesje op de rug van de papegaai
Oordoppen dr op
Zonnebril op
Haha zie je jezelf al gaan |
Zondag 17 April 2005 8:53 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhhh! Een zuurstoffles.. Maken ze die in papegaaien size?
Ik denk dat als ze je één keer wil meenemen naar een ruimte met veel lawaai dit niet zo'n ramp is.
Maar rokerig? (Heel erg rokerig) Ik zou het niet doen! |
Zondag 17 April 2005 9:12 am |
|
|
Heijtje
Vlieger
|
Het gaat natuurlijk niet om wat jij wil maar het gaat erom wat goed is voor je gaai.Soms betekent dat, dat je consessies moet doen.Het één kan niet, het ander wel.Neem hem mee als je gaat winkelen,op een terrasje zitten,wandelingen in het bos,naar het strand.Waarom moet hij zo nodig mee naar een optreden,waar ongetwijfeld veel gerookt word? Er zijn genoeg andere dingen die je met je papegaai kan doen. |
Zondag 17 April 2005 10:41 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:42 am
|
|
|
|
|
|