gezocht hebby kweker grijze roodstaart

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Crocky.. Heeft die kweker z'n vogels ook getest? Test hij z'n jonge vogels ook? Very Happy
Bericht Woensdag 19 December 2007 10:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
CROCKY
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hoi Crocky.. Heeft die kweker z'n vogels ook getest? Test hij z'n jonge vogels ook? Very Happy

Of zijn vogels werkelijk getest zijn weet ik niet, Ik heb in ieder geval wel een schriftelijke garantie gekregen van 1 jaar op PBFD, Polyoma, en Chlomydia.

Groetjes,

Crocky
Bericht Woensdag 19 December 2007 10:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

In vlissingen zit ook een goede. Daar heb ik Leia vandaan.
Alle ouders worden daar elke jaar getest dus dat zit in orde, ook mag niemand bij de kweekvogels komen, voor het geval van ziektes. Prijs is ook gewoon goed en e geven heel veel informatie.
Bericht Donderdag 20 December 2007 11:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje Remco, ieder jaar getest? Is dat niet wat zonde van het geld? Als er in principe niemand bij de vogels mag..

Crocky: Misschien kan je het eens vragen, de volgende keer? Heb je certificaten gekregen?
Bericht Donderdag 20 December 2007 11:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
CROCKY
Kuikentje

Reageer met quote  

Een attest heb ik niet gehad, enkel een schriftelijke garantie, waarin de verkoper zich ertoe verbind in geval van één van de bovenstaande ziektes de kosten van de vogelarts te vergoeden + indien nodig (laat ons hopen dat ik het nooit nodig heb) een nieuwe papegaai of het bedrag dat wij betaald hebben terug te betalen. De vaste prijs voor een Grijsje is bij hem 500€.

Groetjes,
Bericht Donderdag 20 December 2007 8:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Jeetje Remco, ieder jaar getest? Is dat niet wat zonde van het geld? Als er in principe niemand bij de vogels mag..

Ja klopt maar een vriend van hem kweekte ook met papegaaien en daar kwam hij nog wel eens, dus uit voorzorg en aangezien hij nogal wat kweekkoppels heeft deed hij ze allemaal in 1 keer (de VA kwam dan langs) heeft hij me verteld.
Bericht Donderdag 20 December 2007 9:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by CROCKY
Een attest heb ik niet gehad, enkel een schriftelijke garantie, waarin de verkoper zich ertoe verbind in geval van één van de bovenstaande ziektes de kosten van de vogelarts te vergoeden + indien nodig (laat ons hopen dat ik het nooit nodig heb) een nieuwe papegaai of het bedrag dat wij betaald hebben terug te betalen. De vaste prijs voor een Grijsje is bij hem 500€.

Dat zal vast niet gebeuren hoor! Hij blijft jullie vast 'vervelen' tot hij 70 jaar is. Cool Ga je hem nog laten testen?
Bericht Vrijdag 21 December 2007 9:23 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Remco
Ja klopt maar een vriend van hem kweekte ook met papegaaien en daar kwam hij nog wel eens, dus uit voorzorg en aangezien hij nogal wat kweekkoppels heeft deed hij ze allemaal in 1 keer (de VA kwam dan langs) heeft hij me verteld.

Jeetje, dat zal wel een dure grap zijn geweest? Of heeft hij er niet zoveel?
Bericht Vrijdag 21 December 2007 9:24 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:42 am
  Berichten van afgelopen: