grijsje gezocht

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
claudia
Eitje

grijsje gezocht  Reageer met quote  

hoi papegaaienvrienden,

ik wil graag een oproep doen.het zit namelijk zo; mijn ouders zijn op zoek naar een grijze roodstaart papegaai die om welke reden dan ook een nieuw gezin zoekt om met veel liefde,aandacht en verzorging de rest van zijn leven te slijten.
Het liefst zouden ze een baby-grijsje willen,maar een oudere papegaai is natuurlijk ook welkom,mits die lief is voor kinderen,dit ivm de 4 kleinkinderen Smile
Mijn ouders hebben altijd een grijze roodstaart gehad,maar die is helaas maar 24 jaar geworden Sad ,hij is gestorven toen mijn zus en ik uit huis zijn gegaan en daar voelen we ons nog steeds rot over,maar ja wij moesten ook de vleugels uitslaan)
ze hebben dan ook veel verstand van dit papegaaiensoort,en ook alle tijd om de nodige aandacht,liefde en verzorging te geven.
Het is nu 9 jaar geleden dat hun Coco is gestorven en ze hebben dan ook alle tijd gehad om dit te verwerken,vervangen kunnen ze hem natuurlijk nooit,maar ze zijn wel klaar voor een nieuwe gaai Razz

Dus weet u iemand die om welke reden dan ook,zijn grijsje moet weg doen Question laat mij even iets weten.

b.v.d
Bericht Dinsdag 18 Maart 2008 8:19 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Claudia, klik hier Smile
Bericht Dinsdag 18 Maart 2008 4:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
claudia
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper
Claudia, klik hier Smile

hihi,ik had niet goed gekeken Embarassed maar inmiddels wel gevonden!en een mail verstuurd
fingers crossed!!
Bericht Dinsdag 18 Maart 2008 4:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
fam bo
Kuikentje

Reageer met quote  

heey hoi claudia ,je moet een s aan kea vragen die heeft jonge grijze rood staart baby s,en geeft je ook heel goed advies!
en een gezonde grijze rood staart :idea:dat kreeg ik ook te horen hoier op het forum,en heb met hun ook kontact gehad
Bericht Dinsdag 18 Maart 2008 10:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kea is inderdaad erg betrouwbaar. Very Happy Scuttle komt daar ook vandaan en hij is gezond bevonden op alle drie de ziekten.
Ook schijnen zijn ouders op andere ziekten getest te zijn. Welke, ben ik even vergeten. Ik had er nog nooit van gehoord!
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 11:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ons grijsje komt ook van bij Kea. Het grijsje van Titi's mama ook. Wink
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 8:57 pm
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat leuk dat al jullie grijsjes van Kea komen! Wat voor karakter hebben jullie grijsjes en hebben jullie ze al lang? Wij willen er misschien morgen of vrijdagavond gaan kijken zodoende.
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 9:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wel ons grijsje is nu 8 maanden geworden. Als je wil kan je info opdoen in ons dagboekje. Hij is heel lief, voor mij en de honden. Voor mijn man iets minder maar we hebben er aan gewerkt en het komt dik in orde. Maar dat is het risico aan alle gaaitjes, dat ze éénkennig worden. Mijn man heeft ook heel erg weinig tijd en ik ben veel thuis dus is het niet abnormaal. Er is een moment geweest dat hij hem nog niet meer mocht aaien, niet in de kooi of uit de kooi. Nu mag hij hem terug aaien in de kooi, krijgt hij een kus van hem en kan ik hem bij mijn man zetten. Het enige wat nog niet terug lukt is hem uit zijn kooi halen. Dit weekend mocht hij wel een hele tijd met zijn hand in de kooi dus zijn we op zeer goede weg. Maar dat is geen kritiek naar Kea of zijn gaaitjes, dat is het tijdsgebrek van mijn man. Maar net daarom kochten we een mannetje en ook dat éénkennig kunnen worden is iets waar we rekening mee gehouden hebben en zoals je hoort is ook dat al voor een groot stuk opgelost. Laughing
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 9:19 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Steph, Scuttle is geen grijsje maar een kraagje. http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=1704 (en in de rest van mijn dagboek)
Het is een lief vogeltje, maar wel met een eigen willetje. Laughing
Bericht Donderdag 20 Maart 2008 8:01 am
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Steph, Scuttle is geen grijsje maar een kraagje. http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=1704 (en in de rest van mijn dagboek)
Het is een lief vogeltje, maar wel met een eigen willetje. Laughing

Mijn excuses Embarassed Hij is wel echt giga mooi!!!
Bericht Donderdag 20 Maart 2008 12:13 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Steph, wees gerust. Sue zal je dat niet kwalijk nemen hoor. Wink We kunnen veel verdragen hier en je bent ook alles nog wat aan het ontdekken hier op het forum. Komt allemaal wel goed. Laughing
Bericht Donderdag 20 Maart 2008 12:34 pm
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Hey Steph, wees gerust. Sue zal je dat niet kwalijk nemen hoor. Wink We kunnen veel verdragen hier en je bent ook alles nog wat aan het ontdekken hier op het forum. Komt allemaal wel goed. Laughing

Thanks Very Happy Het is echt wennen voor me hier op het forum, alle dagboeken, gebruikerspagina en alle info. Ik kom gewoon tijd tekort om het allemaal bij te benen maar nu heb ik weekend dus kan ik hier wat meer rondkijken Very Happy
Bericht Donderdag 20 Maart 2008 10:51 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha je hoeft niet álles bij te lezen hoor! Dan ben je nog wel eventjes bezig! Laughing Laughing Je kan ook bij de profielen kijken. Veel mensen hebben al profielen aangemaakt waarop je kan zien wat voor vogels iemand heeft. Very Happy

Ennuh.. Dat van Scuttle kon je ook niet weten. Maar voordat je denkt: Wat is dat voor rare grijze als ik 'm ga beschrijven, dacht ik.. Laat ik het maar eventjes noemen! Laughing
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 7:37 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sue heeft hem verkeerd eten gegeven en zegt nu dat het geen grijze is. Hahahaha, niet waar hoor. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 12:31 pm
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik vond het juist een hele aparte grijze Razz Nog nooit eerder zo'n mooie grijze gezien Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 3:51 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:46 am
  Berichten van afgelopen: