Tinuske is lekker aan het genieten van der vakantie de reis (2 uur) is prima verlopen hoewel DJ wel beetje stijf begon te worden op het laatst Maar hier aangekomen vermaakt hij zich prima doet net alsof het allemaal heel normaal is
DJ heeft heerlijk geslapen en ik ook trouwens tot half 3 vanmiddag net lekker in het bubbelbad gezeten en DJ gedouched. maar het gaat hier gewoonweg super ga nu ff mijn dagboek weer bijwerken
Het klinkt me daar wel erg leuk allemaal, zo zalig. pfff, straks ga ik er toch maar beter niet teveel aan denken, moet nog werken dus dat zou het niet leuk maken om te werken maar ben wel erg blij dat jullie zo genieten.
Dat geloof ik graag Sarah dat je geen zin meer hebt om te werken Maar troost je met de gedachten dat ik volgende week ook weer gewoon mag gaan werken tot en met oktober/november
hmm, ja, dat helpt inderdaad wel. Arme jij. Daartussen heb ik wel nog vakantie. Zal ik je niet mee pesten hoor, zou niet netjes zijn van me maar ik kijk er wel naar uit om ff meer tijd te hebben voor de kipjes en de doggies.