|
|
|
Sarah
Moderator

Hahhahaaa, snap dat gevoel. Ik zit zooooo te snakken naar nog gaaitjes maar ja, je moet keuzes maken natuurlijk. Ik weet zeker dat er nog bij gaan komen hoor, heb wel wat voorkeuren, alleen zal het moeten wachten tot we een huisje gekocht hebben, dan is het een feit.
Ach, zolang je ervan geniet, ook al kunnen ze niet in 1 kooitje dan is dat prima en leuk. Fluf is nochtans zo'n lieve scheet hoor, hij gaat overal met me mee, is een ware kroelkip maar om de 1 of andere reden wil hij niets weten van ons grijsje om samen te spelen, terwijl wij nog het meeste schrik hadden dat ons grijsje moeilijk zou doen, hij is een ware bijter vaak met ons, heeft enorme ups en downs maar Fluf ziet hij wel zitten, helaas is de liefde niet wederzijds maar zoals gezegd, ze kunnen ook niet zonder elkaar dus voor mij prima. Kan later nog komen dat ze wel samen kunnen, ik zeg nooit nooit, hahahhaa |
Maandag 26 Juli 2010 2:03 pm |
|
|
|
|
DeniseCyril
Kuikentje
haha gelukkig nog iemand met zo een gevoel;)
ik woon ook vrij klein en heb een dochtertje en een hond en vriend het wil allemaal wel het is niet overvol(nadeel keuken in de woonkamer maar goeie afzuigkap hebben we wel), grijsje is gewiekt de rest vliegt per 2 omdat onze jonge hond hieraan moet wennen ze wil spelen en dat gaat niet, ze is wel rustiger nu ben ik echt blij mee:D
maar ben ook erg opzoek naar een groter huis haha dan komt er namelijk ook een voiliere haha
wel zielig voor je grijsje he als hij het wel wilt en bb niet, maar gelukkig hebben ze jouw;)
wie weet worden ze ooit nog verlieft:D |
Maandag 26 Juli 2010 2:06 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Aaaaa, lief van je hoor. Ja, probeer wel om er voor beide evenveel te zijn maar net dat is wat Jos dan weer minder vindt. Hij zoekt contact met Fluf (die het niet wil ) maar hij is geen "plakker" naar ons toe. Hij is graag vrij, komt graag eens bij ons zitten maar het mag hem allemaal niet te lang duren. Hij vliegt graag en komt goeiedag zeggen, we doen zijn oefeningen en dan gaat hij weer op zijn kooi of op de boom spelen. Hij is geen kroeler, heeft het eigenlijk liever niet als wel maar naar Fluf buigt hij zijn kopje, whahhahaa, hoe gek kunnen ze zijn hé.
Wij wonen sinds kort op een boerderij (huren) en mocht ik weten dat we hier superlang zouden kunnen blijven dan zou ik een voliere niet kunnen weerstaan, hihihih maar we weten dat het niet voor gek lang is, jammer genoeg. |
Maandag 26 Juli 2010 4:55 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 8:51 pm
|
|
|
|
|