|
|
|
Prince_f_786
Net uit het ei
| Grijze roodstaart aanschaffen... |
|
|
Hallo allemaal!!!
Ik heb een vraagje, ik woon in Amsterdam. Waar zou ik het beste een Grijze Roodstaart kunnen halen? Bij Dennis? |
Woensdag 19 Oktober 2005 10:16 am |
|
|
Prince_f_786
Net uit het ei
dan kan ik vast voorbereiden en rond gaan kijken. |
Woensdag 19 Oktober 2005 10:16 am |
|
|
Prince_f_786
Net uit het ei
hij heeft momenteel grijzjes, handtam voor 950Euro |
Woensdag 19 Oktober 2005 10:18 am |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hoe kun je dat nou vragen (sorry als je t nog niet wist, maar internet staat vol verdrietige verhalen over de gaaien van die Dennis )
Nooit naar Dennis gaan! Ook niet naar rentenaar trouwens
Die grijsjes zijn punt 1 veeel te duur! Bij een goede kweker betaal je 450 tot 550 euro En veel vogels zijn ziek bij Dennis! Echt doe dit nou niet, maar zoek een kweker Je bent al eens bij de poot genomen met je BBtje en ik hoop dat je er van geleerd hebt. Een goede kweker is veel beter en je loopt minder risicos.
Dennis en rentenaar, daar moet je gewoon nooit iets kopen! Het mooiste zou zijn als die lui ophielden met hun praktijken
Maar jij had toch nog wel tijd om te zoeken? Dus zoek een kweker, liefst met geteste oudervogels en iemand die je garantie geeft na het zelf opnieuw laten testen . Koop ook geen te jonge vogel hoor! 12 weken ofzo is gewoon oke Dennis geeft ook garantie, maar zijn vogelarts is harstikke corrupt als t om zijn vogels gaat  |
Woensdag 19 Oktober 2005 10:31 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Owh ja, je kunt natuurlijk ook een grijsje particulier kopen. 1 die een paar jaar oud is, waarschijnlijk met kooi, misschien al getest en voor veel minder geld Dan geef je 1 een fijn thuis en bespaar je je veel geld. Nog iets....laat je je BB nog testen? Ik wil niets opdringen hoor, maar zijn geschiedenis vind ik vrij vaag en ik zou er geloof ik niet zomaar zo snel een 2e bij zetten. Voor t zelfde zit je over een tijdje met 2 doodzieke vogels
Papegaaien kunnen lang verbergen dat ze ziek zijn en je wilt echt geen bek en veren rot meemaken  |
Woensdag 19 Oktober 2005 10:40 am |
|
|
Prince_f_786
Net uit het ei
Thanks Tommy, ik ga voor mijn BB-tje naar Vogelarts Doornmalen in Amsterdam, z.s.m. als die niks weet vast te stellen dan ga ik naar Meppel. (heb geen auto dus moet met ov maar dat is geen probleem.) |
Woensdag 19 Oktober 2005 10:52 am |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Goedzo, doe dat
By the way...Doormalen is die vogelarts van Dennis  |
Woensdag 19 Oktober 2005 11:01 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhhh ik schrok ook van je berichtje.. Net zoals Tommy.. Ook ik heb erg slechte ervaringen met Dennis..
http://www.fluffies.org/d_handopfok.htm
(IK heb er natuurlijk wel een schetig bont boertje aan over gehouden: Iago.. Die trouwens een paar jaar daarna is getest)
Hij is echt veel te duur!  |
Woensdag 19 Oktober 2005 11:52 am |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Prince_f_786
Thanks Tommy, ik ga voor mijn BB-tje naar Vogelarts Doornmalen in Amsterdam, z.s.m. als die niks weet vast te stellen dan ga ik naar Meppel. (heb geen auto dus moet met ov maar dat is geen probleem.)
Prince, ik vond Doormalen echt ontzettend duur. (Veel duurder dan Hooimeijer!!!) Ik was daar ook heen geweest, en Iago moest toen een weekendje blijven. Het was superduur, hij had antibiotica gekregen (zonder dat de oorzaak bekend was) en ik kreeg een superbange Iago terug..
Echt, Iago raakte helemaal in paniek!
Het staat geloof ik ook in de link hierboven? |
Woensdag 19 Oktober 2005 11:53 am |
|
|
|
|
Prince_f_786
Net uit het ei
Bedankt voor de reacties... ik schrok net echt toen ik las dat Doornmalen vogelarts van Dennis is, dus die sla ik over en ga dan metteen naar Meppel. |
Woensdag 19 Oktober 2005 12:16 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh niet in paniek raken omdat het een arts is van Dennis hoor.. Denk niet dat dat zou uitmaken? (Mag ik hopeN!!!!)
Ik heb er in ieder geval geen goede ervaringen mee.. |
Woensdag 19 Oktober 2005 12:28 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by Sue
Ohhh niet in paniek raken omdat het een arts is van Dennis hoor.. Denk niet dat dat zou uitmaken? (Mag ik hopeN!!!!)
Ik heb er in ieder geval geen goede ervaringen mee..
Nee, dat maakt ook niet uit ...behalve als je je vogel bij Dennis hebt gekocht heb ik een paar keer gehoord Maar als ik jouw ervaring zo hoor Fluf, dan weet ik niet of ik er naartoe zou gaan. Tsja, misschien voor de testen? Anders bel je hem eerst even om de prijs te vragen enzo Prince  |
Woensdag 19 Oktober 2005 12:52 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh dus hij zou 'partij' trekken voor Dennis? (Bah!)
Ik vind 'm behoorlijk prijzig, tenminste, toen wel!  |
Vrijdag 21 Oktober 2005 9:57 am |
|
|
loontjuh
Net uit het ei
hallo prince...
ik woon zelf in almelo.
mijn grijsje komt uit koog aan de zaan bij rentenaar dierenwinkel.
ik heb een goede koop gedaan zei mijn dieren arts.
maar alleen niet geringd.
dus daar moet je ffe opletten.. en naar kees vragen is een goede kenner. ga gewoon eens kijken! tis in de buurt en de moeite waard!
liefs loontjuh en CoCo |
Zaterdag 29 Oktober 2005 11:12 am |
|
|
loontjuh
Net uit het ei
en hij heeft grijsjes van 350! maar niet handtam!
maaaaaaaar met een beetje geduld  |
Zaterdag 29 Oktober 2005 11:13 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:47 am
|
|
|
|