Grijze roodstaart op z'n rug liggen/

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tiny-M
quote:
Originally posted by Sarah
Ja, maar niet vergeten dat ik Jos heb van toen ie nog baby was, dat scheelt een hoop werk hoor. Maar, hij heeft er echt niet altijd zin in, dat merk ik onmiddellijk aan mijn arme vingertjes, hahahahahahaha

Ik heb d'r ook van baby af aan. Maar ik moet zeggen dat ze op een gegeven moment het gewoon niet zo leuk meer vond om op schoot te zitten of vastgepakt te worden. Dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet erg (opstappen etc. doet ze prima en lekker geaaid worden vindt ze ook het einde), maar misschien toch wel leuk om mee te oefenen. Heb het al een beetje geprobeerd, gaat een paar seconden goed, dan laat ze het ook merken Laughing

Maarre, dat schieten is ook nog een goed idee, ik zal het onthouden. (Is ze tenminste ook lekker stil) Twisted Evil

zo bedoelde ik hem nou ook weer niet he Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Dinsdag 17 Februari 2009 10:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:48 am
  Berichten van afgelopen: