Grijze roodstaart ter adoptie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Aanbod

Auteur Onderwerp
Laurie
Eitje

Grijze roodstaart ter adoptie  Reageer met quote  

Dag forumleden,

Mijn naam is Laurie en ik ben lid geworden van dit forum omdat we een goede thuis zoeken voor de grijze roodstaart van mijn oma. Zij is afgelopen weekend overleden, maar wij kunnen haar geliefde vogel niet verzorgen omdat we katten hebben.

Zijn naam is Sjako, maar hij luistert ook naar Lorre. Hij kan een aantal zinnen zeggen, zoals 'we gaan lekker onder de douche' en 'tot ziens', en ook mooi fluiten. Hij houdt van aandacht en interactie (dmv verschillende fluittonen). Hij kan niet vliegen en woont in een vrij kleine kooi. Hij is handtam als je weet hoe hem te benaderen. Het is een echte lekkerbek, maar omdat hij een beetje verwend werd door mijn oma met allerlei lekkers (en niet zo gezond), zit hij niet meer zo goed in zijn veren. Hij kreeg onlangs een nieuwe kooi met een handig schoonmaaksysteem, die hoort bij het pakketje Smile

Als je geinteresseerd bent, stuur me gerust een PB. We zouden het heel fijn vinden als hij een nieuwe thuis zou krijgen.

Groetjes,
Laurie
Bericht Woensdag 31 Augustus 2011 10:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Laurie
Eitje

Reageer met quote  

@ admins: sorry als mijn bericht niet op de juiste plaats staat!
Bericht Woensdag 31 Augustus 2011 10:31 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

gecondoleerd met je oma. Troosten
aan de andere kant, hoeveel vraag je voor de gaai?
ik woon te ver weg om hem over te nemen, maar ik neem aan dat er mensen zijn die interesse kunnen hebben en graag willen weten wat voor prijs je vraagt.
het lijkt me een geweldige vogel waar nog veel uit te halen is. ik zou zo willen.
heel veel succes
Bericht Donderdag 1 September 2011 8:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, wat erg van je oma zeg. Gecondoleerd in elk geval.

Misschien kan je even zeggen waar je woont? Gemeente bijvoorbeeld, land, dan kunnen eventuele kandidaten zich daarop baseren. Ook misschien even zeggen of hij getest is op ziektes of niet. En uiteraard even wat de prijs is.

PB sturen gaat niet via dit forum maar indien iemand interesse heeft dan zorgen wij dat jullie mekaars mailadres krijgen.
Bericht Donderdag 1 September 2011 11:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb je topic even verplaatst naar de juiste plaats. Dit kon je zelf niet daar plaatsen, daar hangen regeltjes aan vast maar deze lieverd gaat niet zomaar weg, een overlijden is toch net iets anders dus helpen we je graag verder waar kan.
Bericht Donderdag 1 September 2011 11:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laurie
Eitje

Reageer met quote  

Dankjewel voor alle reacties!

Mijn oom van de andere kant van de familie heeft gezegd dat hij graag voor de vogel wil zorgen, dus we zijn blij dat hij een goed nieuw baasje heeft!
Bericht Donderdag 1 September 2011 8:44 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Aaaaaa, kijk eens. dan blijft de lieverd ook nog in de familie. Mooi hoor. Ik ga dit topic sluiten maar mocht je nog vragen hebben dan mag je ze altijd stellen in een nieuw topic, altijd welkom.
Bericht Vrijdag 2 September 2011 11:32 am

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:48 am
  Berichten van afgelopen: