bij kokkie pak ik et altijd verkeerd aan als ze van de stok af valt grootste drama zo zielig dat we het vinden ook bij guus en elmo is soms moeilijk om niet te reageren had het bij guus ook verkeerd aangepakt die schreeuwt wel eens en doe ik haar na zo dom van mij gewoon maar doe het nu niet meer geen reactie meer op geven ga van de week ook even goed met guus trainen op commando`s want dat heb ik bij guus wat verwaarloosd door dat ik haar te schattig vond
Woensdag 5 September 2007 10:05 pm
Sue Moderator
Ohhh en dan ga je he, als je ze te schattig vindt. Dan maken ze gehakt van je.
Erg is dat hé. Ze zijn zo snel zielig of te schattig of.......En met dat je een reactie geeft weet je dat je het eigenlijk niet moet doen. Maar ja.......
Donderdag 6 September 2007 9:20 am
Sue Moderator
Hahaha! Ja en hoe kleiner ze worden des te schattiger zijn ze..
ja dat is het punt gewoon bij alledrie wel hoor ook elmo kan weinig verkeerd doen want hij is zow klein en kokkie omdat ie er anders uitziet en guus omdat ie nog zo jong is owww wat ben ik ook erg
Donderdag 6 September 2007 6:07 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by hilli
ja dat is het punt gewoon bij alledrie wel hoor ook elmo kan weinig verkeerd doen want hij is zow klein en kokkie omdat ie er anders uitziet en guus omdat ie nog zo jong is owww wat ben ik ook erg
Hahaha jij bent inderdaad helemaal erg! Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor!
ahh weet je ze brengen hier zoveel liefde en vreugde kan ook slecht boos op ze zijn ofzow maar goed moet echt aan het werk met guus dan blijft ze ook schattig
Vrijdag 7 September 2007 5:29 pm
Sue Moderator
'Moet echt aan het werk met Guus' (En puntje bij paaltje is Guus meer aan het werk met jou.. Niet erg hoor, gebeurt hier jammergenoeg ook hahaha)