|
|
|
angelina
Net uit het ei
| heel erg verdrietig |
|
|
hoi allemaal
ik ben gisteren weg gegaan om voor mij jacob een vriendtje te kopen
ik heb er 1 gekocht en is 9 maanden oud.
ik was harstikke blij want had een vriendtje voor mijn jacob.
ik heb hem timo genoemd,vondt ik wel een leuke naam.
na een lange dag reizen,eindelijk thuis gekomen
ik heb timo binnen gebracht en ze nieuwe kooi.
en had eigenlijk veder niks in de gaten,ik zei nog hallo jacob,maar was eigelijk best wel stil,jacob zat op de bodem en was erg aan piepen
ik heb gelijk een dierenarst gebeld en die zei tegen mij dat ik jacob er uit moest halen en in een warme handdoek moest doen
nou dit was voor de eerste keer dat ik jacob eruit kon halen,heb hem een warme handdoek gedaan en met hem zitten praten en hij bleef maar piepen,ik wist niet wat er aan de hand was,ik was zo in paniek,heb weer de dierenarst gebeld en die is gelijk gekomen,maar toen de dierenarst binnen kwam,was jacob overleden,ik heb zo zitten huilen,ben er helemaal kapot van,waarom nou dacht ik de hele tijd,en waar is hij aan overleden.ik was zo kwaad en verdrietig dat ik die mensen heb gebeld waar jacob vandaan kwam,die hebben mij eerst voor gelogen,een half uur later vertelde ze mij dat jacob ziek was,hij had schimmel en een longziekte en ze zei daar ook bij dat ze 1 keer naar de dierenarst is geweest en daarna nooit meer,want dat was te duur.ik heb haar helemaal verot gescholden want ik heb een zieke papegaai gekocht en die ik maar anderehalve week heb mogen beleven,als zei mij had verteld dat hij ziek was,was ik zelf naar de dierenarst gegaan al koste me dat 1000euro,als dat beestje maar beter kon worden,maar ja als je niks wordt verteld,ik ben nog nooit zo geschrokken geweest,dit doet echt heel pijn.en ik kan niet begrijpen dat je zulke mensen erbij hebt,ik vindt als je ene dier neemt en hij is ziek dat je naar de dierenarst gaat,en geld moet dan niet uitmaken als je beestje maar beter wordt.en we waren zo blij voor jacob omdat we een vriendtje voor hem hadden gekocht.
en nu is jacob er niet meer,ik ben zo verdrietig,ik heb gewoon niet kunnen slapen om het feit dat mijn lieve jacob er niet meer is.
al was hij bang,maar hij was altijd vrolijk en gezellig.
vindt dit heel erg.het is jammer dat er mensen zijn die de dieren zo verwaarloosd niet normaal gewoon. |
Donderdag 20 Oktober 2005 7:17 am |
|
|
esje
Beginnende vlieger
|
jeetje wat erg zeg! ik schrik gewoon van jouw verhaal. dat je dat een dier aan kunt doen zeg en hem dan nog doodleuk verkopen ook als zijnde een gezond dier. bah
zulke mensen kun je wel wat aan doen.
veel sterkte in ieder geval met je verdriet.
groetjes
esther |
Donderdag 20 Oktober 2005 7:23 am |
|
|
angelina
Net uit het ei
hoi
ja vindt het echt heel erg,kan het ook niet begrijpen.
dat er nog zulke mensen bestaan,is vreselijk gewoon.
ben er echt kapot van,heb heeel moeite gedaan voor jacob en heb ik zoveel verdriet,heb er geen woorden voor |
Donderdag 20 Oktober 2005 7:40 am |
|
|
|
|
Gipsy
Beginnende vlieger
wat erg om dit te lezen.Ik heb kippevel op mijn armen omdat ik echt wel met je mee leef maar ook omdat ik zo erg vind dat die mensen je zo hebben voorgelogen
veel sterkte hoor bij het verwerken van dit verlies |
Donderdag 20 Oktober 2005 9:02 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Owhhhh Angelina Wat is dit een schokkend en naar bericht...zo onverwachts Ik vind het heeeel erg voor jou en Jacob
Wat ongelovelijk naar van die mensen dat ze het niet gezegd hadden en er niks aan gedaan hebben.
Ik wens je heel erg veel sterkte  |
Donderdag 20 Oktober 2005 9:21 am |
|
|
angelina
Net uit het ei
hoi
ja ik heb er geen woorden voor
heb gisteren ochtend ook niks aan jacob gemerkt
was zo blij om er een vriendtje bij te halen voor jacob
en ik kwam thuis en drong niet gelijk tot me door,en ineens vondt ik hem zo stil.had timo neer gezet met kooi en jacob eruit gehaald.en heb veel tranen gelaten en niet alleen om het verlies van jacob,maar omdat ik heel gemeen ben voor gelogen,dat doet ook heel veel zeer.
kan die mensen niet begrijpen,vindt het zo erg. |
Donderdag 20 Oktober 2005 9:48 am |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Ahh gossie
Dit is idd een hele lage streek dat ze er zelfs nog geld voor durfde te vragen over de rug van Jacob! Bahhhh vreselijk zulke mensen!!
Meis heel veel sterkte. |
Donderdag 20 Oktober 2005 9:53 am |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Wat erg Ik ben echt geschokt dat mensen zo met hun dieren om kunnen gaan. Het ergste is dat jij en Jacob daar de dupe van zijn geworden. Ik wens je heel veel sterkte. |
Donderdag 20 Oktober 2005 10:42 am |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Och jeetje zeg.....Heel veel sterkte met dit verlies!! |
Donderdag 20 Oktober 2005 11:36 am |
|
|
|
|
Mees
Beginnende vlieger
Jeeeeeeeeez*s Angelina,
Wat een naar verhaal! Je was zo blij met je gaaitje, en bij jou had hij het eindelijk goed. Ik ben in ieder geval blij voor hem dat hij zijn laatste tijd bij jou was, en niet bij die afschuwelijke mensen
Heel veel sterkte, en -toch- plezier met Timo!
Mees |
Donderdag 20 Oktober 2005 1:25 pm |
|
|
weneri
Vlieger
|
Ach jeetje toch. Wat vind ik dit erg om te horen. Heel erg veel sterkte met je verlies. We leven allemaal met je mee.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze Jocob gewoon als een gezonde vogel hebben kunnen/durven verkopen. Ik begrijp ook niet dat die arme Jocob niet eens mee werd genomen naar de dierenarts.
Wendy |
Donderdag 20 Oktober 2005 4:32 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Geen woorden voor..... Sterkte |
Donderdag 20 Oktober 2005 6:17 pm |
|
|
|
|
joke
Vlieger
|
jee meis wat erg voor jullie zeg en wat een kolere streek van die lui om je zo voor te liegen,jeetje zeg en dat arme dier pfffffffff ik kan daar zo kwaad om worden, zulke mensen denken alleen nog maar aan geld  |
Donderdag 20 Oktober 2005 8:17 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Lees het nu pas angelina en schrik ervan!!!!!
Allereerst toch voor jou: alle sterkte!!
we weten hóe je je best wilde doen om Jacob een écht thuis te geven!! Dat is je ook gelukt die korte tijd! Troost je daar dan een beetje mee... heeft ie tóch nog wat warmte en lieve aandacht gekregen zijn laatste daagjes!!!!
De mensen die je deze streek geflikt hebben ...... @**%% en ook nog &&**%%^^!!!@@@ stelletje minkukels!!!!!!!
Toch, nu je Timootje eenmaal in huis hebt...... geef hém ook al je liefde, niet als vervanger ván, maar gewoon .... als Timo.
Wens jullie een heéééééééél lang gezond en vooral gelukkig leven!!!
Dikke knuf!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Donderdag 20 Oktober 2005 10:10 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hoe gaat het met jou en met Timo ,Angelina?
Jammer dat het blije nu zo overspoeld is door het verdrietige
Ik hoop dat je toch van Timo geniet...en nog heeeel lang.  |
Donderdag 20 Oktober 2005 10:21 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:52 am
|
|
|