Help! M'n grijsje doet raar/zielig!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Kim, wat vreselijk Crying or Very sad ook ik kreeg kippevel bij het lezen van je stukje en ik vind het heel ontroerend om je mooie liefdevolle herinneringen te lezen aan een bijzonder papegaaitje. Wat moet dit pijn doen voor jou en je familie want zo'n papegaaitje hoort echt bij zijn gezinnetje. Ik denk ook dat alleen andere mensen met gaaitjes weten wat dat is dus ook ik kijk uit naar je homepage met mooie, lieve gekke herinneringen aan jullie Koko.

Heel veel sterkte voor jou en je ouders.

Patricia.
Bericht Maandag 26 September 2005 3:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esje
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

kim ik wil je ook heel veel sterkte wensen, want een dier waar je van houdt verliezen is echt heel erg. en mensen ik denk dat iedereen die een huisdier heeft waar die erg veel van houdt het gevoel begrijpt en niet alleen mensen die een gaaitje hebben. ik heb het namelijk nog met een vis waaraan ik gehecht ben.

maar kim veel sterkte en praat er gewoon veel over met mensen die je begrijpen.

groetjes
esther
Bericht Maandag 26 September 2005 4:25 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ach meis, wat rot...Laat maar lekker lopen die tranen dat was ie tenslotte waard!
Kom op met je verhalen, laat maar es horen wat een superleuke gaai hij was Exclamation
Enne Seertje, geen schuldgevoel hoor, we weten heus wel dat je zoiets niet zegt uit onverschilligheid. Wink
Bericht Maandag 26 September 2005 9:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Mik
Eitje

Reageer met quote  

Jullie willen niet weten wat jullie voor mij en voor mijn ouders betekenen met al jullie lieve berichten!! Thanx!

Ik ben net bij mijn ouders langs geweest en natuurlijk alles van jullie laten zien en laten lezen.
Toen ik mijn verhaal voorlas(eigenlijk heel de tijd wel!), merkte ik duidelijk dat ze het er ook verschrikkelijk moeilijk mee hebben, allebei!
Er staat nu een kaarsje te branden waar hij gestaan heeft, er staat ook een boompje met een speeltje van hem erin. Ik heb 1 van z'n favoriete speeltjes mee gekregen.

Ik heb mijn moeder mijn dubbele foto's gegeven, wat ze zichtbaar erg fijn vond!
Mijn vader is nu ook al zijn foto's aan het verzamelen en als deze compleet zijn, ga ik een dagje uittrekken om lekker op te scheppen en hem aan jullie te showen.

Wat ook heel fijn was, komt van een ander forum onderwerp met een link naar een site waarvan je allemaal filmpjes met geluiden van een grijze roodstaart staat. Typisch Koko akties!!
En als ik jullie schatjes zie, zie ik hem ook! Stelletje eigenwijzen zijn het toch ook!!

Bedankt kanjers!
Knufkus
Kim
Bericht Maandag 26 September 2005 10:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik ben blij dat we een klein beetje iets voor jullie konden betekenen. Helaas kunnen we Ko niet terug halen en t gemis lijkt me vreselijk Sad
Ik zit de hele tijd met jullie verhaal in mn hoofd...kan me gewoon geen leven meer voorstellen zonder mn veren vrienden, dus ik leef vreselijk met jullie mee. En ik weet zeker dat dat voor de anderen hier ook zo is.

Ik vind het erg mooi hoe jullie bezig zijn met het verwerken van alles en hem herdenken met een kaarsje en door fotos te kijken. Het is duidelijk dat Ko heeeelll veel voor jullie betekende. Jullie zullen hem nog lang missen Sad
Als je er klaar voor bent dan zien we zn eigen plekje wel verschijnen.
En als je er behoefte aan hebt , blijf gerust hier op het forum vertellen over Ko Wink
Bericht Maandag 26 September 2005 10:16 pm
Mik
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esje
. en mensen ik denk dat iedereen die een huisdier heeft waar die erg veel van houdt het gevoel begrijpt en niet alleen mensen die een gaaitje hebben. ik heb het namelijk nog met een vis waaraan ik gehecht ben.

Ik snap het wel:
7 jaar geleden (toen 18jr.) ben ik een week (en later ook nog wel) van slag geweest met het overlijden van mijn woestijnratje Loco! Nu wil ik voorlopig weer geen huisdier, zoveel liefde wat zo ineens van je wordt weggenomen.
(alhoewel ik wel meteen verliefd ben geworden op een paar vogels toen ik deze site zat te bekijken)
Toch merk ik dat mijn band hechter is met Koko dan met Loco, dat zeg ik verkeerd......idd je hebt gelijk: Het is anders!
Bericht Maandag 26 September 2005 10:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Tjiko
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!! Het is naar om zo ineens je beste maatje te verliezen Crying or Very sad
Bericht Maandag 26 September 2005 10:31 pm
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Enorm veel sterkte gewenst...
Bericht Dinsdag 27 September 2005 11:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik denk dat je Koko een bijzonder afscheid hebt gegeven door hem aan ons voor te stellen en over zijn leventje bij jullie te vertellen want net zoals Tommy moet ik er vaak aan denken en heb ik het hier ook weer thuis verteld. Hoe jullie hem een goed leven hebben bezorgd en jullie liefde voor hem en zijn liefde voor jullie. Hoe hij "truste" zei voordat hij stierf. Het heeft bij mijn kinderen ook diepe indruk gemaakt. We vonden het vertederend en ontroerend. Dus Koko's verhaal eindigde niet bij jullie, Koko is nu een beetje van ons allemaal Smile Ik ben in ieder geval blij dat je dit met ons hebt willen delen en ik kijk uit naar de foto's van Koko's leventje, veel sterkte nog!
Bericht Dinsdag 27 September 2005 3:21 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:52 am
  Berichten van afgelopen: