|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Kim, wat vreselijk ook ik kreeg kippevel bij het lezen van je stukje en ik vind het heel ontroerend om je mooie liefdevolle herinneringen te lezen aan een bijzonder papegaaitje. Wat moet dit pijn doen voor jou en je familie want zo'n papegaaitje hoort echt bij zijn gezinnetje. Ik denk ook dat alleen andere mensen met gaaitjes weten wat dat is dus ook ik kijk uit naar je homepage met mooie, lieve gekke herinneringen aan jullie Koko.
Heel veel sterkte voor jou en je ouders.
Patricia. |
Maandag 26 September 2005 3:44 pm |
|
|
|
|
esje
Beginnende vlieger
|
kim ik wil je ook heel veel sterkte wensen, want een dier waar je van houdt verliezen is echt heel erg. en mensen ik denk dat iedereen die een huisdier heeft waar die erg veel van houdt het gevoel begrijpt en niet alleen mensen die een gaaitje hebben. ik heb het namelijk nog met een vis waaraan ik gehecht ben.
maar kim veel sterkte en praat er gewoon veel over met mensen die je begrijpen.
groetjes
esther |
Maandag 26 September 2005 4:25 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Ach meis, wat rot...Laat maar lekker lopen die tranen dat was ie tenslotte waard!
Kom op met je verhalen, laat maar es horen wat een superleuke gaai hij was
Enne Seertje, geen schuldgevoel hoor, we weten heus wel dat je zoiets niet zegt uit onverschilligheid.  |
Maandag 26 September 2005 9:19 pm |
|
|
|
|
Mik
Eitje
|
|
|
Jullie willen niet weten wat jullie voor mij en voor mijn ouders betekenen met al jullie lieve berichten!! Thanx!
Ik ben net bij mijn ouders langs geweest en natuurlijk alles van jullie laten zien en laten lezen.
Toen ik mijn verhaal voorlas(eigenlijk heel de tijd wel!), merkte ik duidelijk dat ze het er ook verschrikkelijk moeilijk mee hebben, allebei!
Er staat nu een kaarsje te branden waar hij gestaan heeft, er staat ook een boompje met een speeltje van hem erin. Ik heb 1 van z'n favoriete speeltjes mee gekregen.
Ik heb mijn moeder mijn dubbele foto's gegeven, wat ze zichtbaar erg fijn vond!
Mijn vader is nu ook al zijn foto's aan het verzamelen en als deze compleet zijn, ga ik een dagje uittrekken om lekker op te scheppen en hem aan jullie te showen.
Wat ook heel fijn was, komt van een ander forum onderwerp met een link naar een site waarvan je allemaal filmpjes met geluiden van een grijze roodstaart staat. Typisch Koko akties!!
En als ik jullie schatjes zie, zie ik hem ook! Stelletje eigenwijzen zijn het toch ook!!
Bedankt kanjers!
Knufkus
Kim |
Maandag 26 September 2005 10:05 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik ben blij dat we een klein beetje iets voor jullie konden betekenen. Helaas kunnen we Ko niet terug halen en t gemis lijkt me vreselijk
Ik zit de hele tijd met jullie verhaal in mn hoofd...kan me gewoon geen leven meer voorstellen zonder mn veren vrienden, dus ik leef vreselijk met jullie mee. En ik weet zeker dat dat voor de anderen hier ook zo is.
Ik vind het erg mooi hoe jullie bezig zijn met het verwerken van alles en hem herdenken met een kaarsje en door fotos te kijken. Het is duidelijk dat Ko heeeelll veel voor jullie betekende. Jullie zullen hem nog lang missen
Als je er klaar voor bent dan zien we zn eigen plekje wel verschijnen.
En als je er behoefte aan hebt , blijf gerust hier op het forum vertellen over Ko  |
Maandag 26 September 2005 10:16 pm |
|
|
Mik
Eitje
quote:
Originally posted by esje
. en mensen ik denk dat iedereen die een huisdier heeft waar die erg veel van houdt het gevoel begrijpt en niet alleen mensen die een gaaitje hebben. ik heb het namelijk nog met een vis waaraan ik gehecht ben.
Ik snap het wel:
7 jaar geleden (toen 18jr.) ben ik een week (en later ook nog wel) van slag geweest met het overlijden van mijn woestijnratje Loco! Nu wil ik voorlopig weer geen huisdier, zoveel liefde wat zo ineens van je wordt weggenomen.
(alhoewel ik wel meteen verliefd ben geworden op een paar vogels toen ik deze site zat te bekijken)
Toch merk ik dat mijn band hechter is met Koko dan met Loco, dat zeg ik verkeerd......idd je hebt gelijk: Het is anders! |
Maandag 26 September 2005 10:17 pm |
|
|
|
|
Tjiko
Beginnende vlieger
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!! Het is naar om zo ineens je beste maatje te verliezen  |
Maandag 26 September 2005 10:31 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Enorm veel sterkte gewenst... |
Dinsdag 27 September 2005 11:31 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Ik denk dat je Koko een bijzonder afscheid hebt gegeven door hem aan ons voor te stellen en over zijn leventje bij jullie te vertellen want net zoals Tommy moet ik er vaak aan denken en heb ik het hier ook weer thuis verteld. Hoe jullie hem een goed leven hebben bezorgd en jullie liefde voor hem en zijn liefde voor jullie. Hoe hij "truste" zei voordat hij stierf. Het heeft bij mijn kinderen ook diepe indruk gemaakt. We vonden het vertederend en ontroerend. Dus Koko's verhaal eindigde niet bij jullie, Koko is nu een beetje van ons allemaal Ik ben in ieder geval blij dat je dit met ons hebt willen delen en ik kijk uit naar de foto's van Koko's leventje, veel sterkte nog! |
Dinsdag 27 September 2005 3:21 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:52 am
|
|
|
|
|