Help Whoopy valt toch wel erg veel af.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
tom 47
Fladderaar

Reageer met quote  

hey bolletje,
de meeste grijzen kunnen praten, maar er zijn er ook bij die het niet doen!
Chico begon al heel snel te praten en echt de dingen die bij ons in huis gezegd worden...Chico was ongeveer een jaar oud toen hij bij ons kwam.
Joepie is de Timneh grijze roodstaart, die hebben we nu vanaf verleden jaar september..Was eerst heel stil... nu begint hij losser te geraken... maar het enige wat hij produceert is geluiden en fluiten. zo van wat ik hoor doet hij nog niets na van wat je bij ons in huis kan horen(fax apparaat, eenden/ganzen/ een soort ezel geluid en een gillende pauw) dus je weet bijna waar hij ooit eens gestaan zou kunnen hebben. Hij leert echter nu wel het begrip van de taal ... wanneer ik hem roep dan komt ie...

hoop voor jou dat Olle gaat spreken, dingen voorzeggen kan helpen... ik spreek altijd met Chico op een manier dat ik hem overal in betrek... zeg dat ik ga koffie zetten/ thee zetten als ik dit ook ga doen en laat het hem meestal ook zien...de theepot... Hij zegt nu ook toepasselijk en het juiste als ik dit daadwerkelijk ga doen...
Zeg eigenlijk nooit geen dingen voor...Je hebt spreek talenten, maar andere zijn weer in andere dingen bijzonder leergierig... Jippie de kaketoe kan je lekker nadoen.. met zij kop schudden of op zijn rug gaan liggen....

je merkt het vanzelf Bolletje, erg spannend toch. Den zeker dat jou Olle ook gaat praten hoor!
Bericht Donderdag 26 Januari 2012 9:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:53 am
  Berichten van afgelopen: