hieperdepiep

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

hieperdepiep  Reageer met quote  

Mijn man is vandaag jarig en ik was al dagen bezig Tommy te leren HOERA te zeggen Very Happy Het leek mij zooo leuk als hij dat vandaag zou doen.

Dus ik roep hier al dagen..hieperdepiep...HOERAAAAA Laughing
En wat doet Tommy Rolling Eyes Nee, hij zegt niet HOERA!!! hij zegt nu "pieperdepiep" Laughing Geweldig om te horen. Maar wie weet lukt het straks nog een HOERA er achteraan te krijgen. En dan moet hij dat nog doen als mn man thuis komt Razz

Tommy en Guano hadden ook een kado gemaakt. Een prachtig zelf geknaagd kleedje. Weten jullie wel? zon kleedje die je ook op de kleuterschool maakte van opgevouwen papier. We hebben hem op een andere kleur geplakt en ze hebben het samen gegeven Samen met dat ding in hun snavel zaten ze op zijn stoel te wachten. Very Happy

En nog even iets anders...Tommy zit hier achter me en vertelt hele verhalen Shocked Ik versta maar de helft, maar hij is weer eens flink op dreef...heerlijk die momenten, ze komen steeds vaker, maar dit is wel heel extreem Very Happy
Bericht Woensdag 25 Mei 2005 10:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar was ik meteen weer. Ik post het bericht en ineens roept Tommy HOERAAAAAA! Very Happy Very Happy Very Happy Klonk wel een beetje als een buitenlander trouwens Laughing
Bericht Woensdag 25 Mei 2005 10:14 am
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Van harte gefeliciteerd met je man!!

Hahahahaha wat gaaaaaafffff!!!!!!
En wat leuk dat ze een kleedjes hebben gemaakt Wink
Bericht Woensdag 25 Mei 2005 2:17 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hieperdepiep HOERAAAAA (ik kan het wél hoor Laughing )
Van Harte met je maatje!! En wát leuk dat Tommy het uiteindelijk tóch voor elkaar heeft gekregen!!!!
Zo'n kleedje..... briljant idee!! Heeft je man er nog van kunnen genieten of is het weer bij de shredders ( Tommy & Guano)beland?

Fijne dag nog!!
Bericht Woensdag 25 Mei 2005 2:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heee, gefeliciteerd nog met je man! Ik ben een paar daagjes niet online geweest, dus hopelijk wordt het mij vergeven dat ik zo laat ben? Smile

Gaaf dat Tommy Hoera roept! Daar heeft 'ie vast en zeker wel punten mee gescoord? Smile

Ennuh, wat een schitterend kado! Smile Wie zou daar niet hartstikke blij mee zijn? Ha ha ha! Geweldig dat je ze zelf een kado hebt laten maken!
Bericht Donderdag 26 Mei 2005 6:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Bedankt hoor Wink
Hij was erg blij met de knutsels Very Happy Ik heb ze maar aan de kant gelegd anders blijft er weinig van over Laughing
Maar helaas heeft Tommy niet hoera geroepen voor hem Sad Hij doet steeds kikkers na Laughing
Bericht Donderdag 26 Mei 2005 9:51 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha ha, die Tommy! Hij hoopt zeker dat je man verandert in een prins.. (Vandaar dat gekwaak)
Grapje hoor! Smile
Bericht Donderdag 26 Mei 2005 10:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hmmmmm misschien moet ik juist Tommy eens zoenen zodat hij in een prins verandert Laughing
Bericht Donderdag 26 Mei 2005 10:17 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat kan natuurlijk ook! Zou leuk zijn.. (Gna gna)
Bericht Donderdag 26 Mei 2005 10:20 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:54 am
  Berichten van afgelopen: