Mijn man is vandaag jarig en ik was al dagen bezig Tommy te leren HOERA te zeggen Het leek mij zooo leuk als hij dat vandaag zou doen.
Dus ik roep hier al dagen..hieperdepiep...HOERAAAAA
En wat doet Tommy Nee, hij zegt niet HOERA!!! hij zegt nu "pieperdepiep" Geweldig om te horen. Maar wie weet lukt het straks nog een HOERA er achteraan te krijgen. En dan moet hij dat nog doen als mn man thuis komt
Tommy en Guano hadden ook een kado gemaakt. Een prachtig zelf geknaagd kleedje. Weten jullie wel? zon kleedje die je ook op de kleuterschool maakte van opgevouwen papier. We hebben hem op een andere kleur geplakt en ze hebben het samen gegeven Samen met dat ding in hun snavel zaten ze op zijn stoel te wachten.
En nog even iets anders...Tommy zit hier achter me en vertelt hele verhalen Ik versta maar de helft, maar hij is weer eens flink op dreef...heerlijk die momenten, ze komen steeds vaker, maar dit is wel heel extreem
Hieperdepiep HOERAAAAA (ik kan het wél hoor )
Van Harte met je maatje!! En wát leuk dat Tommy het uiteindelijk tóch voor elkaar heeft gekregen!!!!
Zo'n kleedje..... briljant idee!! Heeft je man er nog van kunnen genieten of is het weer bij de shredders ( Tommy & Guano)beland?
Fijne dag nog!!
Woensdag 25 Mei 2005 2:38 pm
Sue Moderator
Heee, gefeliciteerd nog met je man! Ik ben een paar daagjes niet online geweest, dus hopelijk wordt het mij vergeven dat ik zo laat ben?
Gaaf dat Tommy Hoera roept! Daar heeft 'ie vast en zeker wel punten mee gescoord?
Ennuh, wat een schitterend kado! Wie zou daar niet hartstikke blij mee zijn? Ha ha ha! Geweldig dat je ze zelf een kado hebt laten maken!
Bedankt hoor
Hij was erg blij met de knutsels Ik heb ze maar aan de kant gelegd anders blijft er weinig van over
Maar helaas heeft Tommy niet hoera geroepen voor hem Hij doet steeds kikkers na
Donderdag 26 Mei 2005 9:51 am
Sue Moderator
Ha ha ha, die Tommy! Hij hoopt zeker dat je man verandert in een prins.. (Vandaar dat gekwaak)
Grapje hoor!