heb de foto s erop gezet ze staan bij foto s en filmpjes
Zondag 9 Maart 2008 7:18 pm
Sue Moderator
Re: hoe krijg ik foto s erop
Je bedoelt in je foto/film album? Je moet een album aanmaken en dan je foto's uploaden..
Eerst moet je op
drukken.
Daarna kan je de titel bewerken met
het album bewerken met
In het volgende scherm druk je dan op het tabje 'Foto's opladen' Je kan hier bladeren naar de foto's die je wil opladen. Selecteer de foto's die je wil oploaden en druk op
Ik krijg mijn foto's er niet op. Als ik meerdere foto's kies om erop te zetten zegt hij dat het een te grote foto is (genomen met een digitale camera en dan direct op de pc) en met 1 foto doet hij niets als ik die erop wil zetten.
Als de foto's te groot zijn, hoe kan ik ze dan kleiner maken?
Dinsdag 25 Maart 2008 7:26 pm
Sue Moderator
Hoi Egwene, gebruik je de foto albums? Of de dagboeken? Want bij de foto albums hoef je de foto's niet te verkleinen.
Anders kan je hier eens kijken: http://www.fluffies.org/nl/vra.....t5067.html
Ik heb nu toch maar gekozen voor een foto en filmalbum. Dat kleiner maken van de foto's lijkt me wat ingewikkelder en als het ook makkelijk kan....
Ik heb nu ook ontdekt hoe ik met mijn filmcamera de filmpjes op mijn computer krijg, dus die volgen binnenkort vast ook nog!!
Woensdag 26 Maart 2008 8:51 am
Sue Moderator
Ah fijn dat het wel lukt met het foto album. Daar is het ook voor: Dat het gemakkelijk te gebruiken is. Het kan wel even duren voordat de foto's kleiner gemaakt zijn!
Woensdag 26 Maart 2008 9:11 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:57 am