|
|
|
hennyj
Net uit het ei
| Hoe vaak Tara nog voeden per dag |
|
|
Hallo,
Onze Tara is nu inmiddels 12 weken oud,en wij hebben haar nu inmiddels 3 weken geleden bij millie opgehaald.
Het gaat harstikke goed.
Wij geven haar nu s'morgens en s'avonds weaning pellets met de hand en slaan dus de middag voeding sinds deze week over.
Ze zit ook nog steeds op het goede gewicht.
Toch hebben we het idee dat ze nog niet veel uit zich zelf zelfstandig eet.
Zo heeft ze ook honger zo eind van de middag/begin van de avond.
Wat is nu de manier om haar sneller zelfstandig te laten eten?
En moeten we haar op 2 handvoedingen laten zitten?
Groeten
Henny,Jacqueline |
Zaterdag 1 November 2008 8:08 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Hoe vaak Tara nog voeden per dag |
|
|
Ik zou het vanaf nu langzaam af gaan bouwen. Niet met een voeding ineens maar langzaam de middagvoeding afbouwen.
Ik heb verder geen ervaring met handopfok grijsjes. Sarah had meen ik een compleet schema van haar Jos. |
Zondag 2 November 2008 6:43 am |
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Hoi,
Klopt, ik heb inderdaad een schema voor het afbouwen van de pap. Zal ff zeggen hoe wij het deden, moesten doen. Ik zou de avondpap pas als laatste afbouwen, zo ben je zeker dat tara nog gegeten heeft voor het slapen gaan, zou heel ongezond zijn om met een lege krop te gaan slapen dus die voeding zou ik pas als laatste gaan afbouwen.
Nu gaf je nog 2 voedingen, morgen en avondpap, dan de morgenpap beginnen afbouwen. Heel langzaam, ineens stoppen met die pap is zeer ongezond voor je gaai.