|
|
|
fam bo
Kuikentje
| hoeveel papegaaien |
|
|
hoi hoi
ik heb een vraagje vroeg me af hoeveel gaaitjes jullie hebben
zijn er ook mensen met meer dan 1 gaai?
en die in de huiskamer wonen
groetjes |
Zondag 9 November 2008 9:41 pm |
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
ik heb 2 geelschouder blauwvoorhoofd amazones.
Als we thuis zijn leven ze in de woonkamer en 's nachts en als we weg zijn hebben ze hun eigen kamer.
Ik heb trouwens geen kooien, vandaar ook de eigen kamer. Wil toch graag op hele meubels zitten |
Zondag 9 November 2008 9:46 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoi hoi,
Hier ook 2 gaaien, een grijsje en een Bonte Boer. Supergezellig zo, ze vinden elkaar super en moeten elke dag elkaar poetsen. het is te zeggen, Jos moet poetsen en Fluf commandeert, hahahahaa.  |
Zondag 9 November 2008 9:58 pm |
|
|
|
|
fam bo
Kuikentje
hoi
wat leuk
ja ik zag de foto s nu van jou gaaitjes
wat leuk en wat jou grijsje allemaal zegt |
Zondag 9 November 2008 10:43 pm |
|
|
fam bo
Kuikentje
en wat leuk een eigen kamer slim idee |
Zondag 9 November 2008 11:10 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
|
|
|
Wij hebben 4 bonte boeren, 1 meijer en 1 geelvoorhoofdamazone. Zij staan niet in de huiskamer, maar boven op een kamer. Daar staat ook mijn computer waar ik veel achter moet zitten zodat ze veel aandacht krijgen. Dan heb ik op zolder een grote speelstandaard staan. De zolder is mijn leskamer en daar studeer ik zelf ook minstens een uur per dag (ik ben fluitiste dus geef dwarsfluitles en studeer zelf natuurlijk ook stukken in) Ze kunnen dan mooi mee naar de zolder en krijgen zo ook aandacht. Beneden in de huiskamer hebben we een tafelstandaard. De amazone loopt vaak los rond in de kamer. Dan heb ik wat speeltjes op de grond liggen (waar hij vervolgens niets mee doet) en ik zit zelf op de grond. Hij komt dan regelmatig langs om even te spelen of te knuffelen. De kleinere zitten dan of op de tafelstandaard of op de tafel (die we gelukkig goed schoon kunnen maken) of bij ons natuurlijk.
Verder hebben we overal wel een zitplaats, in de keuken, op de slaapkamer... ze schouwen dus altijd het hele huis mee door. |
Maandag 10 November 2008 8:18 am |
|
|
|
|
Jolanda
Vlieger
Ik heb 2 halsbandparkieten , (nu nog maar) 2 grasparkietjes en 1 blauwvoorhoofdamazone die allemaal gezellig inde woonkamer wonen....gezamelijk met ook nog 5 katten, een hamster, 5 cavia's en een stel vissen. het is eigenlijk uberhaupt een wonder dat wij er zelf nog bij passen  |
Maandag 10 November 2008 12:45 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ik heb 1 vogel in de huiskamer, een bonte boer en 2 pyrrhura's buiten in de voliere  |
Maandag 10 November 2008 3:58 pm |
|
|
|
|
kira07
Beginnende vlieger
hoi
hier zitten 2 van die gevleugelde engerds (hihih) een bonte boer kira van 1 jaar en een meyer papegaai yentl van 6 maanden. |
Maandag 10 November 2008 7:05 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
1kanarie, 1 grijsje, 1 alexander, 3 amazones, 2 kaketoes. allemaal in de huiskamer, heel gezellig verdeeld over 4 kooien. kanarie heeft haar eigen kooi en dan de kaketoes 1, grijsje en alexander samen en de 3 musketiers samen, buiten nog een hele gorte kooi met kiejtes, valkjes en roodrugjes. als de vorst dadelijk komt gaat die kooi naar binnen en komt in de hal te staan. |
Dinsdag 11 November 2008 2:16 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Wij hebben alleen Shandor onze edelpapegaai  |
Dinsdag 11 November 2008 3:35 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by fam bo
hoi
wat leuk
ja ik zag de foto s nu van jou gaaitjes
wat leuk en wat jou grijsje allemaal zegt
Is 9/10 leuk inderdaad wat hij zegt maar die zwijgt nog niet meer, hahahahaha, soms zou je hopen dat hij eens 2 minuten wat stiller was maar ach, hij is de hele dag druk in de weer, dat is dan ook weer goed.  |
Dinsdag 11 November 2008 9:07 pm |
|
|
rouffio
Beginnende vlieger
hoi
wij hebben 3 valkjes, 2 pyrrhura's en een grijsje in de huiskamer staan. en nog eens 2 katten.
dat gaat eigenlijk wel prima, alleen het loslaten moet om toerbeurten |
Woensdag 12 November 2008 10:07 am |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
bij mij zitten er 2 een bont boertje en een aga, ze zitten tesamen in een kooi en dat gaat geweldig, ik wordt zelfs al verplaatst door de ander, ze liggen samen in het tentje en knuffelen ook veel |
Woensdag 12 November 2008 10:05 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:08 am
|
|
|
|
|