|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ah gelukkig Ik denk niet dat ze zich bewust gaan uithongeren hoor, maar voor jezelf is het prettig dat je hem nu hebt zien eten  |
Maandag 19 September 2005 3:40 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Fijn is dat he jose? om te zien dat hij toch wat eet? Maar ik ben het eens met Tommy hoor, niet teveel zorgen maken, het is gewoon de verandering waar hij weer even aan moet wennen.
Mijn agaatje ging deze zomer uit logeren en heeft vanaf het moment van brengen en de hele volgende dag ook niks gegeten en gedronken (gelukkig werd dit niet gelijk aan mij verteld want ik had me ook zorgen gemaakt dan) Maar vanaf dag twee ging hij weer eten en drinken en de volgende weken heeft hij het heeeel erg naar zijn zin gehad en heeft alles gedaan wat hij normaal thuis ook deed, dus maak je niet teveel zorgen, lekker beetje laten wennen en het komt vast goed. |
Maandag 19 September 2005 5:16 pm |
|
|
jose0069
Kuikentje
quote:
Originally posted by jose0069
Wat ik wilde vragen,
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een nieuwe gaai gaat eten??
Ik heb Tico dus vanaf gisteren en hij heeft niks gegeten en gedronken, geen pallets en geen zaadjes, wat ie wel gewend was.
Hoe krijg ik hem aan het eten??
Ik had het berichtje nog niet erop gezet of hij klom naar onder en begon te eten....... gelukkig.....
Ik heb hem ook gisteren gedouched (nou ja gesproeit met kooi en al, krijg hem er nog niet eruit), hij wist niet wat hem aan het lijf was.......
Volgens mij had ie nog nooit een douche gehad ofzo, hij bleef maar "vluchten" voor de sproeier, en ik er achteraan.
Ik ben blij dat ie in de kooi zat en dat ie eigenlijk nergens naartoe kon, anders had ik met die sproeier hem helemaal achterna kunnen gaan
Eigenlijk was het wel een beetje zielig
Ik hoop dat ie snel aan de douche went en dat ie er van gaat genieten, dat ie doorkrijgt dat ie er niet bang voor hoeft te zijn.
Groetjes Jose |
Woensdag 21 September 2005 4:02 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Ja dat is even wennen hoor.Akelig om te zien he Maar het went hoor Krabi had in begin ook een reactie alsof ik kweet niet wat aan het doen was ,maar uiteindelijk blijft ze nu wel zitten Veel sproeien en het leuk houden  |
Woensdag 21 September 2005 4:12 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ja dat is echt sneu om te zien
Maar dat moet je natuurlijk niet laten merken he? We zijn immers koelbloedig!
Dan komt t vanzelf wel goed  |
Woensdag 21 September 2005 5:30 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:09 am
|
|
|
|