Pundo heeft altijd een hekel aan water gehad en douchen is dus alleen een verplicht nummertje en absolutt geen lol. Ook als hij buiten is en hij voelt 1 druppel regen dan wil hij al naar binnen. Tot nu toe in ieder geval.. wat tot mijn verbazing gebeurde dit vorige week terwijl het dus regende.....
Haha wat een gekkie is het toch! Ik kan er hier ook geen peil aan optrekken wanneer ze nu wel en wanneer niet willen douchen.
Maandag 11 Oktober 2010 9:59 am
Nel Vlieger
Heerlijk filmpje
Alleen zat ik met schrik naar zijn vleugels te kijken Met nog minder veren is een jardine van mij weggevlogen toen ie schrok. Ben jij niet bang dat ie wegvliegt?
Ik snap je reaktie en dit kan natuurlijk altijd gebeuren. We hebben Pundo vanaf zo'n 5 maanden oud en hij is denk ik nu 7 of 8. Hij is toen we hem ongeveer een jaar hadden 1 keer weggevlogen toen ik met hem aan het wandelen was en hij ergens van schrok. Daarna nooit meer terwijl hij zelfs los op de fiets zit.
Hij is gewoon totaal geen 'vlieger'. Hij zit binnen bijv. altijd los maar dacht je dat hij ooit 1 keer vliegt..... echt nooit. Dus we kortwieken zijn vleugels maar zelden.
Ik weet dat ik me voor m'n kop ga slaan, mocht ik hem ooit daardoor kwijtraken
Zaterdag 16 Oktober 2010 12:31 pm
Joske1 Net uit het ei
de mijne is vrij straf gekortwiekt, de ene kant nog veel meer dan de andere, en nog vliegt hij enkele meters, buiten kan hij zeker 20 meter vliegen. Bij mij komt hij niet buiten zonder tuigje of mijn hand op zijn vleugels!
Donderdag 21 Oktober 2010 6:24 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:09 am