jaja weer ff heel druk geweest euhm eigenlijk nog.. pfff met een hele verbouwing bezig.. de hele achtergevel gaat eruit komt serre.. gehele nieuwe vloer.. plus wc.. ennnnnnn nieuwe keuken!! jaja met kook eiland !!!
met charlie en coco gaat het super goed !!! ze zitten nu in 1 kooi.. en tgaat gewoon geweldig..!! charlie is super lief voor onze coco en ja!!!!!!! hij is al op onze arm geweest.. tis echt een schat wil hem voor geen goud meer missen!!!!
we zijn ook een weekendje na euro disney geweest.. tot mn grote verbazing.. kwam me moeder (die doodsbenauwd voor ze is) op het idee ach als ik hier nou kom dan ? haha alchte me kapot.. maar ik denk ach tis voor ene weekend.. en haha of jullie het geloven of nie.. mn moeder ken alles met ze nu !! coco zegt zelfs... hallo omaa
maar ik ga nu snel mn best doen om alles weer te lezen !!!!!
Welkom terug succes met de verbouwing!
Wat leuk dat je moeder nu als oppasoma kan fungeren. Zo te horen is ze helemaal om, Ik zie haar al smelten als de gaaitjes "oma" roepen
owhja danny ben daar ook helemaal verliefd op hahaha
had wel zon idee nu maar nie in mn eigen smaak en nu wellllllllllllllllllllllll hahaha en nieuwe vloer... natuurlijk met vloer verwarming
nieuwe wc... achter gevel helemaal eruit gehaald en 2.5 meter er bij getrokken achterkant is nu helemaal van glas en aan de bovenkant van de aanbouw ook met schuifpui van 5 meter heeeerlijk!!! nog even en dan kan ik dr lekker van genieten
er is eigenlijk nog een reden dat ik niet zo heel veel op fluffies ben... maar vond t eerst beestje stom om op fluffies te zetten
maar tis zi loop eigenlijk al een beetje met mezelf te knoeien vanaf jullie...
jullie af en toe flauwvallen..
de laaste 2 maand werd t dagelijks
t werd erger en erger soms heb ik zelfs dagen da ik de hele dag gevoel heb dak flauwval...
loop nu gelukkig bij neuro loog (want ze dachten eerst hyperventielatie..)
morgen ga ik een EEG onmderzoek onder en een hartfilmpje..
khoop dat hier wat uitkomt.. zodat ik t kan accepteren wat ik heb
Zondag 21 Januari 2007 10:47 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:12 am