Ik wou even vragen of er iemand misschien ervaring heeft met een birdy-bed bij een grijze roodstaart of een tentje voor een grijsje want vind hier wel veel tentjes terug op de site en van die gezellige verstophoekjes voor de gaaitjes maar had dit ook wel eens bij Joske willen proberen(onze grijze roodstaart). Daarom mijn vraag of iemand mij tips kan geven of een birdy-bed een goede oplossing is of een tentje of misschien helemaal niks van deze dingen. Alvast bedankt
Vrijdag 28 December 2007 10:08 pm
Sue Moderator
Re: Iemand ervaring met Birdy-bed bij grijsjes?
Hoi Sarah.. Volgens mij zijn grijsjes niet van die liefhebbers van 'dichte' of nauwe tentjes. Probeer eens een hele wijde tent.
quote:Originally posted by Sue
Dat kan.. Je kan ook zo'n gordijn zoals dat van esc_f_ny maken.
Heb het gezien ja, is wel ideaal voor Joske denk ik, alleen moet ik een andere manier bedenken om te bevestigen. Joske klimt graag en die wasspelden zullen denk ik niet ideaal zijn voor hem maar eens ik daar iets op gevonden heb probeer ik dat even uit.
Vrijdag 28 December 2007 11:21 pm
Sue Moderator
Ik heb van die sluitinkjes in gaatjes gedaan. Kijk maar in m'n dagboek. Zo blijft de lap goed hangen!
Welterusten! Wat is dodoke?
Gaan slapen
Zaterdag 29 December 2007 10:13 am
Sue Moderator
Ik dacht al zoiets, maar ik dacht.. Misschien heeft het nog een letterlijke betekenis..
Nog iets over het gordijn: Probeer een stof te kiezen die niet rafelt. Scut heeft een paar dagen geleden vastgezeten in een stuk touw.
Ik dacht al zoiets, maar ik dacht.. Misschien heeft het nog een letterlijke betekenis..
Nog iets over het gordijn: Probeer een stof te kiezen die niet rafelt. Scut heeft een paar dagen geleden vastgezeten in een stuk touw.
Oei, dat is minder goed. Wel bedankt voor de tip. Alles goed met hem?
Zondag 30 December 2007 4:03 pm
Sue Moderator
Ja het gaat prima met 'm.. Hij is hartstikke hitsig de laatste tijd. Z'n tent wordt flink bereden. Dus het zal wel goed gaan.
Ja het gaat prima met 'm.. Hij is hartstikke hitsig de laatste tijd. Z'n tent wordt flink bereden. Dus het zal wel goed gaan.
Ocharme die tent.
Zondag 30 December 2007 11:40 pm
Sue Moderator
Tja.. Hij heeft zichzelf ermee. En Wheezy dan want die moet er ook in slapen!
Tja.. Hij heeft zichzelf ermee. En Wheezy dan want die moet er ook in slapen!
Dan toch liever Wheezy als ik maar heb wel met dat arme sukkeltje te doen. Die moet "grote broer" misschien maar even op zijn plek zetten en vertellen dat het niet netjes is ook zijn slaapplaatsje hiervoor te gebruiken. Verdorie, vies manneke.
Zondag 30 December 2007 11:59 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:12 am