Iemand ervaring met Birdy-bed bij grijsjes?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Iemand ervaring met Birdy-bed bij grijsjes?  Reageer met quote  

Ik wou even vragen of er iemand misschien ervaring heeft met een birdy-bed bij een grijze roodstaart of een tentje voor een grijsje want vind hier wel veel tentjes terug op de site en van die gezellige verstophoekjes voor de gaaitjes maar had dit ook wel eens bij Joske willen proberen(onze grijze roodstaart). Daarom mijn vraag of iemand mij tips kan geven of een birdy-bed een goede oplossing is of een tentje of misschien helemaal niks van deze dingen. Alvast bedankt Laughing
Bericht Vrijdag 28 December 2007 10:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Iemand ervaring met Birdy-bed bij grijsjes?  Reageer met quote  

Hoi Sarah.. Volgens mij zijn grijsjes niet van die liefhebbers van 'dichte' of nauwe tentjes. Probeer eens een hele wijde tent. Very Happy
Bericht Vrijdag 28 December 2007 10:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dan misschien over een goede breedte van de kooi werken bedoel je?
Bericht Vrijdag 28 December 2007 10:43 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat kan.. Je kan ook zo'n gordijn zoals dat van esc_f_ny maken. Very Happy
Bericht Vrijdag 28 December 2007 11:12 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Dat kan.. Je kan ook zo'n gordijn zoals dat van esc_f_ny maken. Very Happy

Heb het gezien ja, is wel ideaal voor Joske denk ik, alleen moet ik een andere manier bedenken om te bevestigen. Joske klimt graag en die wasspelden zullen denk ik niet ideaal zijn voor hem maar eens ik daar iets op gevonden heb probeer ik dat even uit.
Hulde!
Bericht Vrijdag 28 December 2007 11:21 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb van die sluitinkjes in gaatjes gedaan. Kijk maar in m'n dagboek. Zo blijft de lap goed hangen!
Bericht Vrijdag 28 December 2007 11:35 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ik heb van die sluitinkjes in gaatjes gedaan. Kijk maar in m'n dagboek. Zo blijft de lap goed hangen!

Dat was mijn idee omdat ik dat bij jou gezien had. Ga dat eens proberen.
Alvast bedankt en ga nu dodoke doen.
Slaapwel Wink Laughing
Bericht Vrijdag 28 December 2007 11:41 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Welterusten! Wat is dodoke?
Bericht Zaterdag 29 December 2007 9:17 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Welterusten! Wat is dodoke?

Gaan slapen Laughing
Bericht Zaterdag 29 December 2007 10:13 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik dacht al zoiets, maar ik dacht.. Misschien heeft het nog een letterlijke betekenis..Very Happy
Nog iets over het gordijn: Probeer een stof te kiezen die niet rafelt. Scut heeft een paar dagen geleden vastgezeten in een stuk touw. Embarassed
Bericht Zondag 30 December 2007 8:28 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ik dacht al zoiets, maar ik dacht.. Misschien heeft het nog een letterlijke betekenis..Very Happy
Nog iets over het gordijn: Probeer een stof te kiezen die niet rafelt. Scut heeft een paar dagen geleden vastgezeten in een stuk touw. Embarassed

Oei, dat is minder goed. Wel bedankt voor de tip. Alles goed met hem? Shocked
Bericht Zondag 30 December 2007 4:03 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja het gaat prima met 'm.. Hij is hartstikke hitsig de laatste tijd. Z'n tent wordt flink bereden. Rolling Eyes Dus het zal wel goed gaan. Laughing Laughing
Bericht Zondag 30 December 2007 9:44 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ja het gaat prima met 'm.. Hij is hartstikke hitsig de laatste tijd. Z'n tent wordt flink bereden. Rolling Eyes Dus het zal wel goed gaan. Laughing Laughing

Ocharme die tent. Laughing
Bericht Zondag 30 December 2007 11:40 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tja.. Hij heeft zichzelf ermee. En Wheezy dan want die moet er ook in slapen! Shocked
Bericht Zondag 30 December 2007 11:52 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Tja.. Hij heeft zichzelf ermee. En Wheezy dan want die moet er ook in slapen! Shocked

Dan toch liever Wheezy als ik maar heb wel met dat arme sukkeltje te doen. Die moet "grote broer" misschien maar even op zijn plek zetten en vertellen dat het niet netjes is ook zijn slaapplaatsje hiervoor te gebruiken. Verdorie, vies manneke. Shocked Shocked Nee! Nee!
Bericht Zondag 30 December 2007 11:59 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:12 am
  Berichten van afgelopen: