iets raars ondekt...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hahaha wat zou ze zich lullig hebben gevoeld toen je dat zag hahaha lol...

hier kennen ze het ook niet ben gisteren even op pad geweest...
heel almelo kijk je aan... WAT BIOBAD!? dat kennen we niet.. Rolling Eyes Confused
Bericht Vrijdag 3 Maart 2006 4:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia
Hier in Oost-Souburg (Walcheren) gewoon te verkrijgen hoor al zei het meisje in de plaatselijke winkel wel "biobad? nee dát hebben we niet" en dat terwijl ik het achter haar in de vitrine zag staan Rolling Eyes

Daarom heb ik in iedere winkel (en dat zijn er hier echt wel een paar hoor Confused ) eerst stiekum in /op en achter de planken/ vitrines staan gluren vóór ik het vroeg Patricia.... met jouw opmerking in gedachten.... zie je me al staan Wink
"Heeft u biobad" .... gluur, gluur, kijk, kijk.... hahaha

Één winkel wilde het wel voor me bestellen, als ik de naam van de fabrikant etc etc wist.... en die weet ik natuurlijk niet, 'k heb toch geen voorbeeld!! Rolling Eyes Volgens diezelfde winkel zou badzout ook wel lekker zijn pfffffffffffffffff
Bericht Zaterdag 4 Maart 2006 1:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:13 am
  Berichten van afgelopen: