Ik word mama.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
ittheclown
Kuikentje

Ik word mama.  Reageer met quote  

Na twee keer langs gaan heb ik besloten mijn eerste echte gaaitje te adopteren.
Een grijze roodtsaart van 2 en een half die helaas weg moest omdat ie scheldoowrden zij en wie heeft dat hem geleerd Stom
sommige mensen haha.
Hij is nu opgevangen in papegaaien hotel waar ik ben geweest voor informatie enzo we hadden gelijk een klik hij moet nog veel leren maar kan al goed overstappen van hand op hand en is gek op kusjes geven Razz
Hij heete dus .. grijsje gelijk veranderd in gijsje toch wat stoerder en orgineeler Razz
Geen idee of het een man of pop is maar volgens mij een store man.
Ben al helemaal in de wolken Hartje nu nog tot zaterdag wachten x-x
Krijg hem trouwens 2 weeken op proef omdat die opvang meneer hem ook pas 3 daagjes heeft.
Hoop dat ie het leuk gaat vinden en hoop nog veel van het forum hier te leren om stoere gijs en mij te helpen met onze moeder/kind relatie Razz
Zal als hij zaterdag hier is probeeren fotos te maken van store gijs met zijn kippen geluidjes:P
Bericht Woensdag 19 Augustus 2009 4:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Heé,

Gefeliciteerd!
Vind jij zelf de scheldwoorden niet vervelend?

Irene
Bericht Woensdag 19 Augustus 2009 5:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ittheclown
Kuikentje

Reageer met quote  

Nee hoor helemaal niet woon zelf alleen en denk zelf dat hij daar snel vanaf is:P
Leer hem wel potverdorie zeggen haha en het zijn niet echt scheldwoorden maar hij zecht k*t vogel en rot vogel ><''
Gaat vanzelf wel over denk ik en anders maar niet ben gewoon gek op hem Hartje
Bericht Woensdag 19 Augustus 2009 5:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Van harte gefeliciteerd hoor, knap dat je je over deze lieverd wil ontfermen Veertje

Het allerbeste is als hij deze scheldwoorden zegt dat je er totaal niets op terugzegt, negeren eigenlijk. Zegt hij die woorden niet maar wel iets wat je leuk vindt dan belonen maar die woorden die je liever niet wil horen negeren. Niet dat ze misschien snel of helemaal zullen verdwijnen maar zo kan je ze wel verzwakken en minderen.
Ik ben blij voor je en voor die lieve schat. Veertje
Bericht Woensdag 19 Augustus 2009 7:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met je aanwinst Gijsje.
Wat Sarah al zegt, helemaal niet op reageren, niet aankijken dan heb je de grootste kans dat hij die woorden steeds minder zal gaan gebruiken.
Juist woorden die je leuk vindt, uitbundig belonen.
Alvast heel veel plezier zaterdag Very Happy
Bericht Woensdag 19 Augustus 2009 9:24 pm
ittheclown
Kuikentje

Reageer met quote  

Bedankt ik hou jullie op de hoogte ^^ lijkt zooo lang te duren tot zaterdag Razz
Gelukkig kunnen we hem s ochtens om elf uur ophalen anders moest ik nog de heele dag wachten en ik wil mn gijsje Hartje
Bericht Woensdag 19 Augustus 2009 9:30 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

van harte meid. wat leuk een grijs gijsje in huis hahaha. wat zullen jullie het samen gezellig hebben.
nu nog de dagen aftellen. het slapen zal wel moeilijk gaan niet?
heb geduld, ik kijk uit naar de foto's en verhalen.
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 6:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

spannendddddddddd

ik hoop dat je net zoveel plezier mag beleven met gijsje als wij dat doen

groetjes assie
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 7:08 am
ittheclown
Kuikentje

Reageer met quote  

vanacht redelijk geslapen komt omdat mijn moeder zij .
Kom we gaan vandaag eventjes naar supergroote tuincentra (ze wil denk ik voor speeltjes kijken maar ik ben meer bezig in mijn hoofd met een speelboom ) vind namelijk dat als ik thuis ben hij gewoon lekker los kan hij word toch gewiekt dus kan niks gebeuren en is toch niks leuker dan je kippetje lekker rond te zien scharrelen haha ^^
Welke boom soorten mochten ze ook alweer java en beuk en wilg dacht ik klopt dat ??
Gaaitje zal zeker niks te kort komen hoor haha al moet ik zelf op het brood en water gijsje krijgt alles Razz
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 8:46 am
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leuk dat je een speelboom gaat maken. de javaboom is heel duur. je kan best in het bos een aantal mooioe takken halen. goed schoon maken en dan in elkaar zetten. dan kan je daar ook weer leuke speeltjes aan hangen zodat gijs dan ook echt lekker daar kan spelen. geweldig dat hij al gewiekt wordt. scheelt een hoop zorgen met open ramen en wegvliegen. als je wilgenhout neemt, neem dan niet de treurwilg. die is niet goed. beukenhout of eikenhout mag wel. kan je overal in het bos ook vinden.
maak maar foto's als hij klaar is.
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 8:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat leuk zeg! Gefeliciteerd!

Tja, en die scheldwoorden.. Die heeft hij vast niet van zichzelf. Rolling Eyes
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 9:16 am
rouffio
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

geef hem maar veel liefde
want aan zijn scheldwoorden te merken heeft hij daar niet veel van gehad

veel suc6...
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 11:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ittheclown
Kuikentje

Reageer met quote  

owww nog 2 nachtjes hahah ik voel me net een kind van 5 dat zaterdag jarig is hahaha zo voelt het.
Had al mooi een plantenspuit gekocht en zitstokken(sandy perch) en wat speeltjes is alleen wel erg lastig speelboom te vinden hier in de buurt bij 2 tuin centra geweest hadden geen takken of boompjes ><''
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 7:03 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Je kan eens kijken of ze bij de Trendhopper nog Javabomen hebben. Dan heb je namelijk wel in 1 keer een leuke mooie en goeie boom. En daar zijn ze wel betaalbaar.

Super trouwens dat je je over Gijsje ontfermd. Ik ben benieuwd naar de foto's. Nog eventjes geduld....nog 2 nachtjes slapen en dan is het zo ver! Yeah!
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 7:17 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Klopt, ik heb ook mijn java boom bij trendhopper gekocht. Had ik net geluk er ene te treffen met 2 stammen en per stam nog enkele vertakkingen. Met 2 gaaien hebben we deze dus ook ineens maar aangepakt, zie hier maar (let wel, op de foto's waren ze niet afgewerkt qua speelgoed) Laughing

http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4845
Met als resultaat dat we 1 boom hebben gekocht voor 150 euro en er 2 voor hebben gekregen eigenlijk, hihihi, leuk toch. Veertje
Bericht Donderdag 20 Augustus 2009 8:00 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:17 am
  Berichten van afgelopen: