|
|
|
vera en teun
Eitje
bedankt voor de reactie ik doe er ook een beetje pellet door heen maar welke zijn goed dan ik geef nu nutribirds maar ben er geen fan van hij stinkt er van ik had ook pellets van wagner maar vindt hij niet zo lekker welke zijn wel goed ? groetjes vera en coco |
Maandag 10 Oktober 2011 9:23 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hier heb ik enkel de harrison's pellets. Heb een tijdje scenic gegeven maar dat hebben ze niet lang interessant gevonden, laat staan er goed van gegeten. Ik bestel mijn pellets bij 24 parrot, altijd een vlotte levering gehad en goede prijs als ik het vergelijk bij het te bestellen bij een dierenarts.
Nu moet ik wel zeggen dat ze hier hun pellets leuke knikkertjes vonden dus dat kwam duur uit. Nu maal ik elke dag hun pellets en doe er een schepje vruchtenpaté bij en een noot. Op die manier eten ze het hier heel goed maar dat is voor iedereen wat zoeken. |
Donderdag 20 Oktober 2011 11:51 am |
|
|
jeroen234
Fladderaar
hier krijgen ze pelets van ecobird daarnaast appel,banaan,mandarijn,druif,bramen,frambozen,aardbeien,cedarnootjes,halve walnoten,hazelnoten,vlierbessen,rozebottels |
Donderdag 27 Oktober 2011 7:42 pm |
|
|
Laura B
Moderator

geen groentes? er staat overigens een lijst met voedingsmiddelen voor gaaien in het desbetreffende forumonderdeel mocht iemand het interessant vinden... |
Donderdag 27 Oktober 2011 9:14 pm |
|
|
|
|
Bowie & Limbo
Fladderaar
Die van mij krijgen als hoofdvoer gewoon sochtends en savonds Harrison's high potency. Ik acht zaad niet meer nodig, maar aangezien ze zaad zo lekker vinden (mijn Catharina laat het tegenwoordig gewoon liggen) geef ik het zo nu en dan nog wel als lekkernij.
Verder krijgen ze fruit, brood, ranja. Maar dit krijgen ze dan in hele kleine beetjes die ik dan als beloning geef.
Verder krijgen ze van mij iedere dag twee tot drie biologische zonnepitten. |
Maandag 7 November 2011 2:50 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:18 am
|
|
|
|