Is dit normaal voor een grijsje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
tangus
Fladderaar

Is dit normaal voor een grijsje  Reageer met quote  

Hallo mijn ouders hebben een grijze roodstaart Spike. Hartje
Nou vragen wij ons wel eens af of dat beest wel helemaal goed is.
Hij zit de hele dag elleen maar te kletsen.
Nou jah kletsen het is meer schreeuwen. Nee! Nee!
Hij praat wel hoor maar dat is zo hard dat je er gewoon gek van word.
Het maakt niet uit of je hem nou in een donkere kamer zet of in de woonkamer hij blijft maar praten.
Als het lukt ga ik eens een filmpje maken van hem.Wink
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 3:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

een grijsje staat er om bekend dat hij kletst. ik heb er zelf ook een. een ondersoort de timney,. kletst ook de hele dag. is heel gezellig. maakt niet uit of het wat donkerder is of hel dag.
als het echt schreeuwen is, probeer je het gedrag te negeren. niet eens naar hem kijken. als hij weer stil is, kun je hem belonen. het afleren van schreeuwen is een lange weg waar je veel geduld bij moet hebben.
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 3:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ik weet er ook alles van die twee van mij kunnen ook echt niet stil zijn we zijn de huiskamer al uitgepest door ze hahahah want zodra de tv aangaat in de huiskamer dan proberen ze er bovenuit te komen en hoe harder je de tv zet hoe harder hun ook gaan en dat is echt praten en fluiten en geluiden maken. dus tv kijken gebeurt nu in de kleine kamer dus het is normaal dat ze het doen..
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 3:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hier gaat het ook vaak aan een stuk door. En dan soms... af en toe... is het een tijdlang heerlijk stil Laughing
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 4:54 pm
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ik geniet soms van de momenten dat alle vogels even stil zijn maar dat moet ik dan niet zeggen want dan begint het weer hahaha
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 4:56 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het zou inderdaad handig zijn er een filmpje van te zien om verder te kunnen oordelen maar je kan er nu en dan inderdaad wel een crazy van worden ja maar hoe dan ook, ik vind het nog steeds super dat er zoveel uitkomt. De hele dag daar stilzitten en niets klank zou me ook niet leuk klinken. Maar ff afwachten wat het filmpje laat horen. Wink
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 4:58 pm
tangus
Fladderaar

Reageer met quote  

Nou het gaat daar continu door.
Spike kan echt zijn snavel niet dicht houden.
Of hij moet bij mijn vader zitten maar dan wil hij alleen maar gekriebelt worden.
Lucky en Rico zeggen ook wel eens wat.
Maar meestal begint Spike hiermee.
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 5:28 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:18 am
  Berichten van afgelopen: