|
|
|
Sue
Moderator

|
Gatver, Jeannette.. De overbuurman overleden? Gecondoleerd.. Had je een goede band met hem?
En jezelf niet onderschatten he! Met computers leer je alleen maar omgaan door het te proberen. En het dan te herhalen. Als je mij met pc’s had gezien, een paar jaar terug! (Schaam schaam!)
Kijk echt uit naar de foto’s! |
Vrijdag 17 Februari 2006 5:16 pm |
|
|
|
|
jeannette
Fladderaar
|
|
|
dank je Sue...ik woon in een echt gehucht (bestaat maar uit 2 straten!) dus dan ken je elkaar wel...van een praatje, een bakkie koffie..maar ja, 't leven gaat verder..gelukkig was de man 70 en had een goed leven gehad, maar 't was nogal plotseling..dus schrikken!
ik ga echt foto's maken binnenkort...'t makkelijkst is om die met mijn mobiel te maken, die foto's hoef ik namelijk niet te verkleinen voordat ik ze in mijn dagboek plaats, 't nadeel is dat ze niet zo duidelijk zijn....zal wel kijken of 't lukt met de digitale camera! daar heb ik nog nooit foto's mee gemaakt!
ben (weer) erg druk bezig met leren...heb over 2 maanden wat ik hoop mijn laatste 4 examens...dus daar wil ik gewoon enorm veel tijd instoppen, zou toch jammer zijn als ik er nu voor 1 zak...kan ik pas in november herexamen doen, en ik wil nu ook weleens klaar zijn met mijn studie na 2 jaar!!!
maar ik zal echt proberen om in een weekend wat tijd vrij te maken om foto's van japie te maken!
kortwieken blijft hij trouwens NIET leuk vinden...maar ik doe 't wel hoor
nageltjes vijlen daarintegen heeft hij weinig problemen mee! heb zelfs vandeweek met de vijl zijn snavel gedaan (was niet echt nodig, maar wilde kijken of hij daar een probleem van zou maken...niet dus!)
ik hoop maar dat hij straks net zo makkelijk wordt met veren knippen, want dat moet nogal vaak gebeuren!
vraagje trouwens, ik ga in mei 9 dagen weg, dan komt mijn zwager met zijn vrouw in ons huis wonen om voor de paarden EN Japie te zorgen....kan 't zolang aan zonder zijn vleugels te knippen??? hij kan binnen 10 dagen toch al niet vliegen als hij niet geknipt wordt????
want ze gaan goed voor japie zorgen, en willen hem dus ook iedere dag even mee naar buiten nemen enzo....
is trouwens voor 't eerst in ruim 21 jaar (!!!!) dat ik op "vakantie" ga...ben bang dat ik heimwee naar japie krijg
maar aan de andere kant verheug ik me er ook wel op, de afgelopen 2 jaar waren helemaal hectisch, dus is 't misschien ook wel verdiend om dan wat tijd voor mezelf vrij te maken!
goed, ik ga weer verder...tot gauw |
Dinsdag 21 Februari 2006 5:07 pm |
|
|
jeannette
Fladderaar
nou hé hé, ik heb een paar foto's van japie op zijn medicijndressboy geplaatst in mijn dagboek!!!
kunnen jullie'm eindelijk zien!
zal ook binnenkort een paar foto's van hem maken als hij bij mij op de praktijk zit....misschien ook wel leuk!
dus na lang wachten, eindelijk toch kijken!
geniet ervan!
groetjes
jeannette |
Maandag 27 Februari 2006 8:53 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Hahahah wat zijn het mooie leuke foto's
Volgens mij wordt ie dokter als ie groot is!!!!!  |
Maandag 27 Februari 2006 10:52 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hahaaaaa Briljant! Dokter Japie in zn lab.  |
Maandag 27 Februari 2006 11:02 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
ja hahahahahaha.
wat leuk zeg. |
Dinsdag 28 Februari 2006 1:36 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Héél leuk Jeannette  |
Dinsdag 28 Februari 2006 4:00 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een leuke foto’s zeg Jeannette! Leuke ideetjes die spuitjes. Kan je er niet iets lekkers in doen? Dan moet hij er iets voor doen? Of zeg ik nu iets doms?
Denk wel dat het in die dagen wel goed zal gaan hoor. Het moet wel superraar lopen wil hij in die paar dagen leren vliegen ha ha!
Ik zou ze wel wat dingen uitleggen, maar dat ben je ws al van plan te doen?
Waar ga je naartoe?  |
Zondag 5 Maart 2006 12:38 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:19 am
|
|
|
|