Japie versus Hooi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Haha daar heeft Jamy dan helemaal gelijk in Laughing
"wanna be friezen" zijn t Laughing
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 7:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Oooo dus bij mij Very Happy!!
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 8:01 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

huh? Rolling Eyes Laughing Nu snap ik er niks meer van.
Wat bij jou? Laughing Overnachting van Partricia? of paardrijden Laughing

Drenthe is harstikke mooi hoor Patricia Razz Maar vanuit zeeland wel ver inderdaad Sad
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 8:29 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Uhmmm wat er ook gebeurd...Japie moet mee, want we vervuilen zn hele topic Embarassed
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 8:30 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Precies dames, we dwalen ernstig af.

JA JEANETTE lekker koffie! Ik ben vóór en neem wel taart of boterkoek of weet-ik-veel mee. En TT natuurlijk!
Enne dat westernzadel lijkt me ook helemaal leuk om es te doen, maar het zou me niks verbazen als we daar gewoon niet aan toe komen Laughing
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 9:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
huh? Rolling Eyes Laughing Nu snap ik er niks meer van.
Wat bij jou? Laughing Overnachting van Partricia? of paardrijden Laughing

Drenthe is harstikke mooi hoor Patricia Razz Maar vanuit zeeland wel ver inderdaad Sad

Bij mij in Noord-Holland Wink
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 9:33 pm
jeannette
Fladderaar

Reageer met quote  

nou nou...wat is nu ver in Nederland???!!! tommy heeft helemaal gelijk...binnen 2 uur ben je ons kikkerlandje al uit!!!

enne...westfriesland??? gelukkig ben ik van oorsprong een ras amsterdamse...want Hippolytushoef ligt OP WIERINGEN (het voormalige eiland in de zuiderzee!!!) als je tegen de wieringers hier zegt dat het IN west friesland ligt...dan heb je een groot probleem Laughing
wel eens gehoord van Den Oever??? nou daar ligt 't pal aan vast!
dus net voordat je de afsluitdijk oprijd neem je afslag Den Helder, Den Oever...en dan ben je er bijna...ik woon niet in Hippo zelf...maar in een buitengebied ervan genaamd Stroe (nu wordt 't pas echt verwarrend, want er zijn in Nederland 2 plaatsjes met die naam!!!!!) maar ik woon dus OP (omdat ze hier nogsteeds denken dat ze op een eiland wonen!!!) Stroe IN noord holland!!!

is het nu wat duidelijker Question
en waarschijnlijk hebben jullie gelijk, dat als we al een keer samen komen...er niets van paardrijden terecht komt, dan zitten we lekker koffie met koek te leuten en over vogels te praten!!!! Wink
maar misschien is het wel een keer een leuk idee om elkaar te ontmoeten...en dan maakt 't niet uit waar we dat doen!!!

in 't ieder geval zit ik weer op mijn werk, en Japie is ook weer mee....
Japie??? o ja.....daar ging 't in de eerste plaats over Laughing
die gaat vandaag zijn 2e spreekuur meemaken...ben benieuwd of hij straks net zo moe is als vorige week...zijn conditie is echt stukken beter...dus hij zou minder moe moeten zijn aan het eind van de dag..gisteren liep hij echt een heel eind in de tuin....en dat voor een gaaitje die tot een paar weekjes terug nog zo enorm bang was Wink

goed, ik ga maar eens aan het werk...daarvoor zit ik hier!

tot gauw allemaal!!
groetjes vanaf WIERINGEN, van japie en jeannette
Bericht Vrijdag 14 Oktober 2005 8:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nou het klinkt voor mij nu helemaal allemaal als LALALALAND hoor Laughing
maar ik ben dol op autorijden (tot nu toe altijd precies de andere kant uit Embarassed ) dus wie weet komt het er nog weleens van. Westernzadel lijkt me helemaal geweldig, nog nooit gedaan, wel al veel over gehoord maar sluit me bij de overige dames aan zal er wel niet van komen en trouwens die arme paarden van jou weten niet wat hun overkomt invasie van gekke gaaienvrouwtjes die óók nog allemaal op een paard willen Rolling Eyes

Maar die Japie wat een bink is dat zeg! Wie had kunnen denken dat het zo snel zou gaan met zijn herstel. goed hoor. Laat maar weer horen hoe zijn tweede werkdag was, wel oppassen hoor, straks geeft Japie nog beter assistentie dan jij! Wink
Bericht Vrijdag 14 Oktober 2005 5:37 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Japie gaat zich straks overal mee bemoeien op je werk hoor Jeannette Laughing
Bericht Vrijdag 14 Oktober 2005 6:51 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hahaha Jeannette, heb elders op dit forum al rechtgezet dat het JOUW idee was van die dressboy en niet het mijne Wink
en je ziet wat voor gevolgen jouw idee heeft! een run op Leen Bakker!

En Jamy hahaha, moest erg lachen om jouw verhaal want ik stond precies zo bij die dressboy te kijken en ik wilde net een verkoper aanklampen toen ik me bedacht dat die folder vast ook in de winkel lag. En inderdaad in loeigrote cijfers stond er € 7,99 (echt grote rode cijfers) bij de foto van die twee dressboys, en in piepkleine zwarte cijfertjes ergens helemaal onderaan stond er dat die met die beuken voet € 14,99 was.

Dus sorry Jamy dat je duurder uit was dan ik gezegd had maar ohhhh wat had ik je graag in debat met die verkoopster gezien!! Twisted Evil Laughing
Zie uit naar je foto's van de dressboy opgetuigd als BB-tjes speelboompjes. Ik ben zelf net terug dus ik denk dat ik er dit weekend aan begin.

En Jeannette geweldig verhaal van Japie met die appel! zie het helemaal voor me, die hond helemaal verbijsterd natuurlijk. Niet het deksel op de neus maar de appel hahaha.

Gizmo vind kleine kindertjes ook nog steeds een beetje eng. Vooral als ze heel druk en beweegenlijk zijn en mja..dat zijn kleine kindertjes meestal he. Maar ik besteed er verder ook geen aandacht aan. zijn probleem hoor.
Bericht Vrijdag 21 Oktober 2005 6:25 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb de berichtjes met Leen Bakker hiernaartoe verplaatst:
http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=1126

Het werd een beetje een lange topic.. Smile
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 7:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:20 am
  Berichten van afgelopen: